Manga-animefever

Alla inlägg under juni 2013

Av Hime-sama c: - 20 juni 2013 20:33

Konbanwa!
Jo efter att jag kollade runt lite i Tumblr och bloggar så blev jag ledsen och alone .. ;3;
Jag menar jättemånga har hunnit kolla på så många anime, läst många manga och kan alla namn i anime elr manga och har otaku stuffs som till exempel en len cosplay och det passade personen perfekt för hon var så smal ;;o;;
Och visa i Tumblr använder några ord som jag nt fattar.. känner mig så efterbliven och dum som nt fattar nåt och hatar min kropp >__<
(jag vet, jag låter helt knäpp nu)
men ville bara få ut det liksom o.o känns som att jag nt är en otaku människa .___."
Men aja, ska titta på jättemånga anime och läsa många manga när jag kmr hem och lära mig många otaku saker och köpa otaku stuffs och ja.. och försöka att bli smalare >__<"
Sayonara!
~ (;W;) ~
(Yolo med bilderna cx )

[Bild]

[Bild]

Av Hime-sama c: - 20 juni 2013 16:08

Konnichiwa!
Är på ett hotel, ville egentligen nt men det var gratis wi-fi, då kan jag vara i mobilen *w*
men det var längesen va? c: hoppas ni har haft det bra ni som läser ^^
Jag själv har haft det helt okej, men det har varit jättevarmt .__.
men på tvn nyss så var det dragonball 8DD fast språket var på spanska elr nåt sånt -__-"
Men just nu längtar jag mest när jag kmr hem så att jag kan titta på anime och läsa manga för jag känner mig så efter alla andra som snackar om andra anime elr RB om andra anime i Tumblr ;;O;; och lära mig mer japanska ~ ;3;
Aja vi får se hur det går.. tills vidare så ses vi snart igen! Sayonara!
( ? W ? )

Av Hime-sama c: - 2 juni 2013 23:59

Konnbanwa! Jag skulle göra detta inlägget för att visa mina ritningar som jag gjort med promarkers och rekommendera en blogg C: Bloggen heter: www.x-world.bloggplatsen.se
(Kan nt göra en länk eftersom jag bloggar genom mobilen)
Men kolla in bloggen, det är 2 tjejer som bloggar, en heter natori och den andra nasaku och dom är jättesnälla tjejer som bloggar om anime,manga och k-pop ^^ kolla in bloggen! ÖWÖ ~ nu till bilderna och sen Oyasumi nasai ! 8DD

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards