Manga-animefever

Alla inlägg under augusti 2014

Av Hime-sama c: - 28 augusti 2014 17:20

Konnichiwa!

jag fattar inte meningen med dag 17 och dag 18 men aja:

 

Mugi från k-on!

vad jag tycker så är hon den som är huvud supporten i gruppen  

älskar hennes ögonbryn  


men aja så idag hade jag bara 2 lektioner men det var typ 2 timmar båda...

och den ännu dåligare var att jag fick typ plötsligt feber i skolan men försökte klara mig

 

och jag måste verkligen hitta ny emojis...

aja så.. den bulan jag har på min hand är fortfarande där och det kliar som

fan (förlåt) ..

iallafall så kommer det bli awkward imorgon i skolan för vi ska göra sånt släktträd

och min släkt har inte svenska namn så jag vet inte hur jag ska kunna

säga det...  

och det känns som att jag är den enda som har en konstig namn familj..

aja, måste gå Sayonara!

 

en gammal gif som är underbar ahdvjh  

(årkar inte kolla om jag skrivit fel på denna inlägg så)

Av Hime-sama c: - 27 augusti 2014 18:25

Konnichiwa!

um.. jag fattar inte riktigt om dom menar typ ni vet, support (när man hjälper någon annan) eller

något helt annat men jag tar vad jag tror:

makoto från free!

(självklart hjälper alla killarna varandra men)

han är liksom huvud hjälparen    


um så.. jag hade säkert jättemycket att säga men glömt hälften..

men jag hatar varje gång någon tittar på mig i klassen, jag får röda kinder och får typ

panik, och jag tror jag håller på att bli sjuk..

 

och sen så har jag bränt mig på handen så nu har jag fått en stor röd bula som kliar afjkfgqfl

..

men förlåt att jag inte gjort inlägg på länge, har varit trött, men aja Sayonara!


Haru Interacting with kisumi like:

   

(haru hade sass på den episoden adkhgdkB)

Av Hime-sama c: - 25 augusti 2014 06:28

Ohayo!

åhh många har det.. um.. jag får väl ta en av dom:

 

ja! den har haft sina fel grejer men vad jag tycker så har dom ändå gjort bra för det finns mycke

detaljer och omgivningen.. alltså det finns så mycket saker dom behövt göra här men dom

har fortfarande kunnat hålla animationen

 


um så jag har ändrat spellistan för att en låt funkar inte och det är dags att ta nya låtar

och jag tog tillbaka en gammal fin anime låt
   

har inte så mycket att säga så jag säger Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 24 augusti 2014 15:18

Konnichiwa!

låt mig tänka.. jag har säkert många där men den enda jag tänker

på just nu är denna katten:

 

kuro från ao no exorcist

hans bakgrund var sorlig och han är jättesöt  


men nu till konventet, jag stannade inte där så länge men det var fabulösa cosplayare

 

och sakerna jag köpt:

 

bara 3.. men jag fick inte så mycket pengar..  

men lite bilder:

         

ville köpa såna dakimakura men hade inte pengar så det räckte  

men jag hade nog något mer att säga men glömt (som vanligt) så säger Sayonara nu!

 



Av Hime-sama c: - 22 augusti 2014 18:22

Konnichiwa!

um så.. jag har inte kollat om några anime tror jag.. bara såna speciela scener

 

kanske k-on? min all time favorit:

 

(har ett skal av dom    inte denna bilden men en annan)


um så jag har börjat bli lite bättre på att inte bry sig i klassen och typ social

jag har lyckats att prata eller prata på en annat vis (som att stirra på varandra eller skratta åt saker)

men hatar att mina kinder blir röda  

och en tjej visade mig hur man kan egentligen rita huvud

och jag ritade på vissa lektioner, många gjorde det, typiskt estetiska människor  

men många andra ritade mycket bättre än mig...

aja måste gå nu, längtar tills imorgon, konvent ! Sayonara!

 


Av Hime-sama c: - 21 augusti 2014 06:54

Ohayo!

jag är så lik många karaktärer... jag hade velat ta Yui från k-on men

henne har jag redan tagit på en annan fråga

så får ta en annan nu...

 

oreki från hyouka

(har inte sett hela hyouka men jag vet och såg att oreki är en lat person

och det är jag med

(jag brukar inte ens årka kolla på anime men tvingar mig själv någon gång)

och han har alltide den snea/trötta minen (alltså hela ansiktet)

och sån har jag med

nu till annat, så jag kom in på LBS där jag egentligen skulle kommit in i början      

men "första" skoldagen var bra, jag fick lära känna 2 tjejer, dom båda

kollar på anime !

och sen så finns det också andra intressanta personer i min klass, vissa som klär sig

annorlunda (som jag gillar) eller färgat håret och annat  

men jag fick fortfarande lite problem med min ångest sak men jag ska försöka att inte bry mig bara

vara lat liksom det är typ så jag lugnar mig  

(haha förlåt att jag änvänder gamla emojis men årkar inte leta efter nya)

fick vakna tidigt igen idag, måste hinna blogga och fixa mig och sen hinna med ett

tåg..

så ska gå nu, Sayonara!

 

tog denna gif från en blogg jag inte vet om jag borde ha tagit utan att fråga typ

 

Av Hime-sama c: - 20 augusti 2014 06:23

Ohayo!

ohhh gör inte så här mot mig... sorligaste anime scen..  

har många.. men ska ta en jag gråtit över mest och det är:

Spoiler Alert för clannad after story !

läs inte detta om du inte sett clannad after story!










så går ner lite så dom inte distraheras av att vilja läsa eller något  

så det är clannad after story när ushio dog..  fucking varför var hon tvungen att då    












um jag måste skynda mig att förklara en sak nu för jag måste hinna med ett tåg

igår så var jag tydligen inte med i skolans lista och tydligen har inte LBS flyttat till spyken..

så jag ska till spyken igen för att reda ut detta..

jag känner faktiskt inte så mycket över detta, bara jag kan komma in på en skola

är det bra för mig, men är arg att jag behövde vakna så tidigt..

 

aja måste gå nu Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 19 augusti 2014 08:08

Ohayo!

den enda jag har i hjärnan när jag tänker på mech är:

 

fullmetal alchemist !

jag har läst den lite och tyckte den var väldigt intressant, tyvärr har jag inte

kommit så långt..  

men jag gillar typ lite av såna mekaniska grejer också.. vet inte vrf men det

är typ som skelett  


men iallafall så börjar jag skolan idag.. har lite ångest för nu ska jag ta tåget

och sen gå men på tåget måste jag då säga själv när en som jobbar där kommer

och sen så på skolan vad ska man säga eller göra??

 

nu måste jag klara mig själv men usch dumma ångest och allt ..

aja jag ska blogga senare tror jag hur det gick eller imorgon så Sayonara!

 

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards