Manga-animefever

Alla inlägg under februari 2014

Av Hime-sama c: - 21 februari 2014 16:24

Konnichiwa!

jag har börjat titta på en anime som heter Hourou Musuko

 

det handlar om olika människor som försöker hitta sitt sanna kön typ..

 

så det finns en tjej som vill vara en kille och en kille som vill vara en tjej

den är faktikst rätt så intressant och man lär sig lite   

men aja så annars så börjar skolan snart.. och jag pallar nt.. tillbaka till helvetet

jag har 2 prov också som kommer nu... 

men jag måste bara försöka klara denna terminen och sen är det över, och det är denna terminen

man har många lov och studiedagar (sa iallafall någon) så det blir lite lättare

men jag ska jobba hårt så jag kan åka till kodachicon utan att vara orolig  

men aja så det blir nog det sista inlägget för flera veckor, jag måste

koncentrera mig på skolan.. jag gör bara mina läxor så

att jag kan få ett jobb och köpa otaku saker, åka till japan, kunna betala räkningar så

jag kan vara i datan och kolla på anime, och åka till konventer o.s.v, det är

därför, men det är ju svårt för man hatar skolan ju..  

*dramatisk musik*

nä men ska sticka nu, Sayonara!

 



End

Av Hime-sama c: - 19 februari 2014 00:10

Konbanwa!

jag har tittar klart på clannad och clannad after story och jag kan bara säga dig att

 

 

 

Jag ÄLSKADE den!

jag rekommenderar den   för er som vill gråta och skratta, för den anime var underbar!

men ni kommer ångra er lite att ni tittade på den  

men aja så efter kollade jag lite på OHSHC (ouran high school host club)

och ja.. jag är fortfarande nt färdig med den anime men jag ska ta chansen nu när det är lov !

men ja så annars har jag nt gjort mer dom här senaste dagarna än att titta på anime och spela och ska

rita imorgon  

 

aja så nu måste jag gå och lägga mig, ska försöka för att jag har nt kunnat sova dom här senaste dagarna

 

men aja Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 16 februari 2014 15:30

Konnichiwa!

idag tänkte jag lyssna lite på j-rock nu när jag hade tid men tyvärr så

hittade jag nt den boken jag hade skrivit några j-rock band  

så jag bestämde mig för att rita, men jag kan bara rita om jag lyssnar på musik för

då får jag typ inspiration men jag ville då lyssna på j-rock men så kom

jag på det och ja  

just nu lyssnar jag på mirai nikki ending 2

älskar det i början, låter lite som en sån docka låt..

men tillbaks till ritningen, jag kom på en jättebra ritning och ska fortsätta med den när mina

föräldrar jobbar för kan nt göra det när dom är hemma (ugh, smiley vill nt funka)

annars så hoppas ni har ett trevligt lov dom som har det då denna vecka, Sayonara!

 

(måste börja fortsätta med denna serien   )

Av Hime-sama c: - 14 februari 2014 16:23

Konnichiwa!

nu är det sportlov, äntligen !

tyvärr måste jag göra läxor för failade so provet och har tyska prov efter lovet

 

men aja sen så nu fick jag reda på att jag kmr nog nt kunna övningsköra för

att man ska kolla sin syn ju och jag har jättedålig syn.. men aja vi får se senare när jag blir typ 16

 

men jag har en sak att säga till er som funderar att titta på anime elr nåt sånt

anime.. den ändras jättesnabbt, det kan vara till antigen helt seriöst

 

och till helt oseriöst men roligt

 

fast bara vissa anime, men det är det ena som gör det så kul

aja så nu mst jag sticka, lite kort inlägg ja vet men jag ska titta på anime och

spela, Sayonara!

   

Detaljerna!


Av Hime-sama c: - 8 februari 2014 22:36

Konbanwa!

jag har kollat klart på clannad så nu är det clannad after story kvar!

 

och en annan sak är att studio ghibli har gjort en TV serie som heter Sanzoku no musume

Ronja.

 

jag gillar ju studio ghibli så jag är intresserad av att kolla den  

Det handlar om denna tjejen som heter Ronja och hon är en tjuv tror jag.. (robber)

och hon möter olika arter i skogen och möter en annan unge som som hon själv och frågar efter sig om sin

pappas liv som tjuv.. (robber)

 

tyvärr vet jag icke när den kmr ut elr nåt sånt..

aja, jag följer en tjej i insta som cosplayar yuno gasai och jag älskar verkligen yuno,
 jag hade hennes hår en gång, asså dom sakerna som är på sidorna av hennes hår som sticker ut

jag vaknade och hade det så och jag tänkte direkt på yuno

 

men aja så jag är jättevarm nu (vet icke vrf) så ska gå, Sayonara!



Av Hime-sama c: - 5 februari 2014 09:25

Konnichiwa!

idag är det studiedag och just nu så kollar jag på clannad, är på epsiode

15  

jag måste också göra läxan sen.. jag har typ 70 glosor tills fredag, en diagnos denna fredag

och en hemkunskapsläxa denna torsdag och jag måste ha alla frågorna rätt

och sen så har jag 2 prov nästa vecka..  

och ska också spela lite spel, men lite såna kimono tips jag hittade på Tumblr:

       

hoppas det hjälper till någon som vill ha en kimono elr har en  

men jag har nt så mkt att säga så, Sayonara!

 

 

   


Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards