Manga-animefever

Alla inlägg under november 2013

Av Hime-sama c: - 27 november 2013 07:01

Ohayo!

nu ska jag prata om hur bättre det är i en anime värld c:

i anime världen kan det hända vad som helst, och roliga saker  

som till exempel om någon hade varit naken i anime världen:

 

så hade nt någon bryt sig, elr om några tjejer hade pratat om Yaoi:

 

(förlåt men det var den enda bilden jag kunde hitta just nu som passade)

så hade alla tjejer bara hållit med elr vissa hade sagt nej för andra gillar Yuri och sånt  

men aja.. såna grejer ni ser i anime kan aldrig hända i den verkliga tråkiga världen..

som till exempel så brukar jag hela tiden tänka på anime saker överallt, och

i skolan brukar såna killar skoja med varandra ju.. men någon gång kmr dom i

en sån yaoi position så jag bara *Yaoi*  

men aja.. nu mst jag gå upp och klä på mig, Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 26 november 2013 06:46

Ohayo!

gomen för att jag nt har gjort något inlägg på länge men

har haft saker att göra, som till exempel

jag har köpt nya hörlurar och det nya spelet Pokemon x och y  

och ja.. igår var jag med mina kusiner och firade min födelsedag, jag

fick ett sånt glas och det var en liknande bild på Yohio på den, och så en jätte kawaii

låda där det fanns blandade saker i den  

men det dåliga är att jag nt kunnat kolla på anime elr den videon

som kingu-sama har skickat  

men jag ska försöka att titta på lite anime idag, så får vi se hur

det blir med den videon..

men aja jag mst sticka nu och förbereda mig till skolan  

så Sayonara!

(asså jag mst fan skaffa nån wifi här hemma elr bättre internet för jag

tror nt det finns segare dator.......)

Av Hime-sama c: - 21 november 2013 14:52

Konnichiwa!

idag slutade jag en timme och en halv timme tidigare!

min sista lektion var hemkunskap men den slapp jag  

men det dåliga var att jag äter nt frukost längre

på morgonen och det var äcklig mat idag så jag väntade

tills hemkunskapen för idag skulle

jag baka en god bröd men ja så jag fick vänta tills

jag kom hem och kunde äta mackor  

men aja så i skolan så tittade jag på kyoukai no kanata ep 8

tror jag det var, och jag gillar verkligen endingen  

och jag verkligen älskar opening 2 av kuroshitsuji, jag visste direkt när

jag hörde den att det var the gazette som sjöng  

men aja så nu ska jag göra lite läxor sen ska jag fråga min pappa

om jag får spela ps3, jag var verkligen sugen på att spela det så  

men så nu ska jag gå då, Sayonara!

(ska testa först om jag kan se den videon kingu-sama skickade till mig)

 

Av Hime-sama c: - 19 november 2013 19:29

Konbanwa!

det jag fick var: Call of Duty ghosts, mina föräldrar sa att jag skulle

få en till sak imorgon O_o

men aja min favorit var Kingu-samas

 

hon gjorde en video som jag tyvärr fortfarande nt kollat på

för det är dålig internet.. men jag älskar ändå den för jag hann se lite och

den presenten var bättre än min  

(vet nt om jag får lägga ut länken här owo)

men aja så Arigatou Kingu-sama !

mst gå nu, Sayonara!

 





  

    

Av Hime-sama c: - 18 november 2013 19:52

Konbanwa!

kollade nyss klart på en jättebra film som heter (läs rubriken)

 

det handlar om en kvinna (som heter hana) som träffar en man (glömt namn...) och dom blir kära

och får 2 ungar (ame och yuki ofc), mer säger jag nt om vrf den handlar om vargar

för ni förstår nog själva  

men aja jag älskade den och min favorit var ame eftersom han var så kawaii  

men aja jag rekommenderar att ni tittar på den  

aja nu mst jag verkligen börja läsa tills NO provet på onsdag .. Sayonara!

(skrev detta på en måndag men hann nt spara)

 

(den ska vara en gif men fattar nt vrf det nt funkar ..)


Av Hime-sama c: - 17 november 2013 18:08

Konbanwa!

denna helg gjorde jag nt så mkt, var med 2 kompisar och badade och igår

var jag i helsingborg  

mina föräldrar har redan gett mig en present till min födelsedag och dom

sa att jag mst ju öppna den på tisdag men vill få reda på vad det är  

och så en till present som egentligen nt behövs men jag vet

att den personen kmr ändå göra den så  

men aja så jag kollade äntligen klart på kuroshitsuji säsong 1 igår tror jag så

nu har jag bara säsong 2 kvar

 

(det ska vara en gif men fattar nt vrf den nt funkar..)

men aja så jag mst gå nu, Sayonara!

 


Av Hime-sama c: - 15 november 2013 07:57

Ohayo!

äntligen fredag, idag tänkte jag bara ta det lugnt men    skulle kanske ut med min familj till helsingborg idag elr imorgon
 

så om vi ska idag så ska jag på lördag läsa dom manga böckerna, lyssna lite på musik

o.s.v C:

och träna lite på det provet jag har nästa vecka ..

och på söndag skulle jag kanske vara med min kompis  

ska prata lite om Diabolik Lovers:

 

(hittade ingen bättre bild för alla dom stora bilderna var bara på killarna)

men aja så det handlar om Hon tjejen i mitten som heter: Yui Komori

och han i blont-gult hår heter: Subaru Sakamaki

och han bredvid subaru heter: Laito Sakamaki

och han i grått hår med glasögon heter: Reiji sakamaki

och han i lila ljust hår heter: Shu Sakamaki

och han i rött hår heter: Ayato Sakamaki

och den sista i lila hår med nallen heter: Kanato Sakamaki

(ayato och kanato är mina favoriter)

och den handlar om att Yui flyttar till deras hus och på varje episod typ så dricker

dom hennes blod fast på ett annorlunda sätt ewe....

men aja det är en vampyr film och rätt så bra men episoderna är korta ..

 

men mst gå nu, Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 14 november 2013 07:18

Ohayo!

jag tittade på 2 anime igår eftersom jag nt kunde vänta  

men jag vill att dom nya anime också har många episoder som

naruto elr ja dom som har liksom över 100 ep  

även om det är lite drygt med att kunna kolla på alla 500 episoder

så är det ju roligt, då tar ju det aldrig slut xD

fast 12 episoder är också bra någon gång  

aja mst gå nu, Sayonara!

 

(gillar den gifen längst ner till vänster cx )


Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards