Manga-animefever

Alla inlägg under oktober 2015

Av Hime-sama c: - 28 oktober 2015 10:46

Konnichiwa y´all 

ok så jag sa ju att jag skulle nog inte blogga på ett tag men idk jag kände för att blogga idag !

(så vi gör såhär, jag kommer inte blogga lika ofta men bloggar då jag känner för att skriva ut något)


men iallafall så just nu håller vi på att renovera toan här hemma hos mig, så det är mycket höga ljud och jag kan bara vara i köket, rummet med en tv där man kan spela ps3 och vardagsrummet fast i vardagsrummet så är jag aldrig där för där kan dem som arbetar se mig och jag typ gömmer mig som en vampyr från dem, så det är bara jag och min lillasyster just nu med dem som arbetar haha    


men detta bygget kommer vara i typ 3 veckor, lite jobbigt är det då dem kommer hit kl 7 på morgonen och börjar borra och så kan man inte sova, och sen slutar dem inte förens kl 4 så typ 9 timmar av borrandet och bankandet

(ni vet: BOOM och CRASH)

 


men nu så lyssnar jag på lite musik och ska fundera vad jag ska göra efter jag bloggat klart...

jag har börjat kolla på doctor who och det är väl så lite intressant, är på säsong 1 episod 6

och ska dessutom nog köpa en egen dator så jag kan äntligen spela spel på datorn, det finns 3 datorer i huset men den ena är till för jobb och annat och får inte ladda ner spel där och den andra är min skoldator som är inte så bra för spel och den har ingen sån för att sätta in cd, och den tredje är min syrra vilket är en mac dator så jag behöver inte ens förklara varför den inte kan ha spel


så ja.. det var nog det jag ville säga idag, Sayonara!


Av Hime-sama c: - 21 oktober 2015 20:36

Konbanwa!

sorry att jag aldrig bloggar typ

dem senaste dagarna har varit stressigt men är väldigt glad idag p.g.a något hände, men har inte haft tid att rita och kolla på anime vilket är synd ..

men jag har gått till kuratorn idag (för första gången) och jag grät självklart men kände mig så mycket bättre

efter, jag blev helt social med klassen sen och ja  

men just nu har jag ont i min högra armhåla (hoppas på att det är stress och för att jag är för spänd)

 men höslovet så kommer jag bli tvungen att göra design (ett ämne jag har i skolan) och animation uugghh..

men kommer seriöst bara chilla, ska ta paus från ritandet och gå ut mer för att som sagt innan, så har jag ont i min armhåla (eller ja, mellan bröstet och armhålan) och jag anar att det är för att jag ritar, när jag ritar så späner jag mig mycket (vet seriöst inte varför) så jag ska bara ta det lugnt och vila mina armar   

annars så tog jag blodprov igår igen, ska se om dem hittat något i mig nu.. och blodprov är faktiskt inte så läskigt, det kniper till lite men det är allt ~


men som alltid, så är mina inlägg röriga, men kommer nog inte blogga på ett långt tag, försöker göra mitt liv bättre, och har inte känt för att blogga så ja.. ska gå nu och göra naturvetenskap bye!

Av Hime-sama c: - 4 oktober 2015 18:24

Konbanwa!

så just nu försöker jag göra en läxa i historia, har ett litet prov imorgon haha...

dessutom måste jag göra om min engelska redovisning och så har jag naturvetenskap att göra och matte och animation uugghh   


så jag bestämde mig för att seriöst bara göra läxor just nu, rita kan jag då göra med penna och papper och annat får jag bara lägga åt sidan tills jag är färdig med mina läxor   


men halloween månaden är här, dags för spooky scary skeletons   

(äntligen kommer mina förstörda ögon till användning)


men den noragami har fått en säsong 2 och många är helt galna över det, har inte ens sett säsong 1, ska nog

göra det för den verkar ändå intressant 

   

funderade att kolla på den evangelion, verkar också intressant haha, och den nyaste verkar bra animerad och jag är för bra animerade saker, dessutom också hur dem är ritade   


men aja ska bara stressa nu dem senaste dagarna som kommer men det är mitt eget fel så Sayonara!

 

några bra ord som jag kan relatera till:

- stress, overwork and an early death, Here i come!

- I´m tired inside and out

- i can´t concentrate

och massa andra liknande ~


Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards