Manga-animefever

Alla inlägg under maj 2014

Av Hime-sama c: - 30 maj 2014 11:09

Konnichiwa!

som ni ser på rubriken ska dom göra den boken när ciel och sebastian var på cirkus

 

och cirkus saken var min favorit för jag bara älskar han clownen:

 

och:

 

men aja jag vill att den ska ut nu, just nu visar dom en liten del av den:

Klicka här för att se och veta mer

nu ska jag försöka hitta min sån överstryknings penna eller vad den hette, Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 29 maj 2014 12:29

Konnichiwa!

tyvärr glömde jag fira reitas födelsedag för jag fick inte gå in på datan dom senaste dagarna ..

men iallafall så Grattis !!  

 

(p.s någon har målat denna)

aja så nu ska jag spela något tror jag eller nog kolla på anime nu när jag har tid, har ingen skola idag

och imorgon  

snart börjar mitt konvent och jag ska sticka till shock affären med min pappa och handla, jag skulle egentligen köpa denna:

 

men jag måste ha ett kort för det och det kan jag inte få förens jag är 18 ..

så jag sa till pappa då att han ska betala tillbaka för att han inte kunde betala med sitt kort genom att åka till shock

 

men måste gå, Sayonara!

 

*host* tyckte den var rolig

Av Hime-sama c: - 26 maj 2014 08:11

Ohayo!

idag fick jag stanna hemma för min lilla syster är sjuk och dom sista veckorna

på skolan så kommer vi bara leka typ..

men aja så idag ska jag typ spela ps3 och kolla på anime och lyssna på musik 

jag kollade klart på anohana på 2 dagar, den första anohana med dom 11 episoderna tittade jag

på en dag och sen filmen den andra dagen

 

den var iallafall sorlig på nästan varje episod och anledningen till att jag ville kolla på den

var för hon vita tjejen menma, jag tycket hon var söt och så såg jag några gifs av henne så ja  

sen så hade jag kollat klart på en annan tror jag men jag är så glömsk så jag kommer

inte ihåg...

aja måste sticka nu och mata min syster (hon är 6 men vet inte hur man brer på en macka   ), Sayonara!

   

Av Hime-sama c: - 23 maj 2014 16:13

   Konnichiwa!

ni har ju säkert sett min nya header (haha ofc)

 

men om ni kollar typ ovanför levi så är den musen där...

 

det stör mig skit mycket ! ... ska antigen testa göra samma igen eller bara skita

i det  

aja, jag har äntligen gjort min sista np så nu är resten av veckorna bara såna lek dagar typ

och jag kommer kanske få kunna stanna hemma när vi har volleyboll  

men annars så ska jag gå och göra headern typ.. Sayonara!

(har typ redan fixat headern nu så cx )

Av Hime-sama c: - 22 maj 2014 14:23

Konnichiwa!

som sagt rubriken, ignorera, jag ska fixa detta när jag kan låna min syras data för

denna går segt som in i ! ..

men nu till annat, jag klarade matte np ! yes !

 

så jävla glad, och sen så är jag glad över att det är 23 dagar kvar tills jag slutar nian !

 

nu till andra saker  

 

kan någon säga mig om detta är en anime??

jag blev inspirerad av att rita hans mask, och jag tycket han var häftig

men denna veckan kommer jag nog inte hinna... aja så det var nog allt, Sayonara!


Av Hime-sama c: - 15 maj 2014 20:38

Konbanwa!

ska typ blogga när jag har lust, som nu för att tydligen har det kommit fler OVA episoder av

snk

 

ska kolla på dom kanske i natt om jag får tillbaka min mobil

den är ongoing så dags för snk  

aja så denna helg har jag saker för mig, i nästa inlägg om jag kommer ihåg ska jag

prata om det positiva med att bli mobbad, Sayonara!

 

vill ha dom hära  

Av Hime-sama c: - 15 maj 2014 17:32

Konnichiwa!

snart slutar skolan och det ska vi va glada för

 

plus att snart är det konvent !

men det dåliga är att snart är det lärarmiddag.. usch, man måste ha klänning och

träffa människor som man inte gillar

 

och att jag kommer nog inte kunna se på anime efter min semester, jag åker

på sista dagen jag slutar skolan..

men nu får jag bara hoppas jag inte behöver gå på sommarskola

 

förlåt för dom tråkiga inläggen men haft lite saker i livet, men nu känns det väl bättre

men aja så jag kommer nog skriva en sista gång innan jag sticker

nu måste jag göra läxor .. Sayonara!

hittade min favorit i transparent !

 

Av Hime-sama c: - 13 maj 2014 17:12

   Konnichiwa!

nu i skolan så övar vi till lärarmiddagen, asså dansar..

man skulle dansa i par och ingen har ignorerat mig, förutom en

men han är typ klassens clown så vi körde ett steg sen pallade han inte

men jag är glad att jag klarade mig, hade panik och allt men lyckades

nu har jag bara panik över om jag klarar matte proven..

aja så jag tänkte egentligen skriva om en japansk film men bloggen ville så klart loggas

ut igen så jag orkade inte (har en liten temprament)


men om lärarmiddagen igen, jag vill egentligen inte

dit men tyvärr måste man..

 


aja, nästa inlägg tycker jag att jag ska skriva om anime och sånt, men har typ

inte kunnat för jag har haft mycket annat (elr ja, någon kör runt mig)

men om jag inte skriver om anime så kan ni slå mig.. vet inte

hur ni ska göra det men bara gör det.. please


aja, ska sluta babbla om mitt tråkiga liv, Sayonara!

levi städar din skärm ^^

 



Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards