Manga-animefever

Alla inlägg under mars 2016

Av Hime-sama c: - 31 mars 2016 11:18

Det var längesen, tänkte bara komma in och säga att jag kommer nog inte blogga mer, inte att någon kollar längre men om någon som följt mig innan kanske undrar så yeah.


Fast det kan hända att jag en dag får en känsla att vilja blogga, fast det kommer nog inte hända på länge   

 

(tänkte ge dem som läser fina bilder som kanske ger er positiva tankar)


Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards