Manga-animefever

Alla inlägg under januari 2014

Av Hime-sama c: - 30 januari 2014 17:12

Konnichiwa!

(förlåt för dom förra inläggen men ville uttrycka mig)

iallafall så ska Free säsong 2 komma ut, vet tyvärr nt när men

den ska iallafall komma ut så  

och sen så kolla in denna videon:

det är en bil reklam men dom har gjort det till titan tema  

och detta är hur dom gjorde:

jag tycker det är läskigt men samtidigt coolt  

men aja så har ni märkt hur mkt mer detaljer i dom nya animerna har blivit?

dom har gjort färgerna starkare och ja lite bättre detaljer på ansiktet och kläderna  

vad tycker ni om det, jag gillar båda dom lite gamla och dom nya

aja så det får sluta här för nu mst jag göra läxan  

(förlåt för dom lite tråkiga smileysarna   )

Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 26 januari 2014 15:53

Konnichiwa!

idag ska jag prata om Pansexual

 

det är då du inte bryr dig om könen, bara du gillar personen, liksom du gillar alla,

men bryr sig nt om könen och det är jag  

om jag skulle träffa en person och gillat den hade jag det, jag skulle nt bry mig

om könen, bara den personen intresserar mig

och ja tyck vad ni vill men jag tycker den passar mig  

(älskar den gifen)

och en annan i deviant omg  

nä men bara så ni vet vad det innebär och så.. aja så jag hann titta klart på den extra episoden

av SAO och nu till SAO säsong 2!

och just nu lyssnade jag på denna:

(lyssnade denna på skolan en gång)

asså jag verkligen älskar såna gamla j-rock kläder:

som till exempel det hära bandet:

vilka kläder  

(bra gif va?)

nä men liksom om jag nt hade en kvinnlig kropp hade jag fan haft på

mig såna kläder varje dag, tyvärr så kmr nåt störa nu i denna kropp om ni fattar   ....

så jag vill verkligen bli smal så man bara ser hud och skellet på mig, (älskar skellet *_*)

(okej bäst jag avslutar detta inlägget innan det går för långt..)

Sayonara!

Japan fakta: visste ni att pokemon är nt populärt i japan o.o (denna har jag

svårt att tro det är sant..)

   Be Yourself  

Av Hime-sama c: - 25 januari 2014 18:45

Konnichiwa!

idag har jag huset utan föräldrar, så dags att göra dom sakerna jag

nt kunnat göra när dom är här  

nä men just nu lyssnar jag på denna låten:

jag vet nt vad men jag får såna massa återblickar av mitt liv.. den gör mig sad liksom

men ja ..  

aja så den riktiga bandet är Red - Pieces

och har hittat massa j-rock låtar men namnen glömmer jag hela tiden bort  

och sen så är vissa på japanska..

men aja så nu har jag äntligen kommit på vad jag ska jobba med när jag blir

stor.. Disney!

 

nä men jag gillar ju att rita och så har jag märkt att disney har gjort mkt mer detaljer på

sina karaktärer som Frost (nya disney filmen)

och de fem legenderna (elr vad dom hette)

och jag älskar verkligen såna detaljer, som håret och venerna på armarna  

men aja så jag ska välja estetiska och sen dom 2 andra vet jag icke än

men nu till den Japan fakta typ: Visste ni att Tokyo har hemsökta hus i varje kvarter !

och glöm nt nu, när någon nt gillar det du gör ska du fortsäta, för då gör du den personen mer argare

och slutar med att Du Vinner.

men aja så nu ska jag väl börja göra nåt, Sayonara!

 

hittade denna på google när jag sökte på 'Attack on Titan'



Av Hime-sama c: - 23 januari 2014 17:12

Konnichiwa!

gomen att jag nt har bloggat men mina föräldrar har varit mer stränga om skolan

så nu kan jag bara titta på anime på helgerna (nt denna nog..)

 

nä men jag vill ju att min blogg ska handla om ni vet anime och sånt

men har nt tid nu, och nu känner jag nt mig för gymnasie.. mina föräldrar

bara: nä men välj detta, det är ett bra jobb, mkt pengar.. men TÄNK OM JAG
NT VILL HA ETT SÅNT TRÅKIGT DOKTOR JOBB TYP!?  

och jag vill faktiskt sluta efter nian men ja man har ju facking reasons  

(förlåt att jag tar ut min ... fan har glömt ordet   )

nä men aja så nu till lite bilder, typ crossovers elr nåt sen så ska jag till baks till

ångest föräldrarna och världen  

           

nä men när jag blir stor ska jag fan göra ett tal om att människorna är gryma idag

och att alla ska få göra vad dom vill, till exempel mina föräldrar gillar nt gay elr leb och

dom vill att ungar idag ska lyssna föräldrarna och vara artiga och bara plugga ..

nä men jag ska skriva lite inspirationsord typ vad ni ska göra  

och så en japan fakta varje gång jag bloggar: Visste ni att anime är 60% av japans underhållning !

men aja fortsätt att göra det ni gillar så syns vi, Sayonara!

(förlåt för denna konstiga inlägg men fick ta ut lite av min ilska, ja! jag kom på det   och alla

människorna är nt grymma xD )


Av Hime-sama c: - 17 januari 2014 07:19

Ohayo!

ska skriva 2 saker, som ni ser på rubriken  

Spoiler Alert! Läs icke om ni nt sett clannad ännu!

kollade på episode 9 tror jag och det var då hon Fuko-chan försvann

 

jag fricking grät så sorligt  

Nu kan ni läsa för nu blir det gymnasie val !

oki så jag sa ju att jag skulle välja estetiska bild.. men har ändrat mig!

jag var i hässleholm i min ena kusins skola och det var öppet hus

så jag var inne där han var (industri och sånt) och i fordon

och när jag var liten så ville jag bli typ mekare, gillade att hjälpa min pappa och sånt

och nu har den iden kommit tillbaka  

och i den industri och fordon så får man inga läxor!

 

så alltså så tänkte jag att jag kan ju ta antigen industri eller fordon och sen ha

ritning som hobby  

eftersom att sen kan jag ju antigen försöka hitta ett jobb där man kan typ rita elr ha ett

sånt fordon elr industri jobb och känna pengar till mina mål  

och så finns det bara killar där, kanske 2-3 tjejer så jag kmr ju bli speciell mwehehe...

men aja så jag och mina föräldrar ska snacka om detta denna helg

måste gå nu, Sayonara!

   

 

Av Hime-sama c: - 12 januari 2014 17:14

Konnichiwa!

jag lyckades äntligen se den födelsedags videon som Kingu-sama gjorde  

och den var jättebra!  

jag var och tänkte på kingu-sama igår och så kom jag på videon

och ville testa om den funkade  

men aja nu ska jag titta på clannad episode 6, tittar på pupa också så nu har jag fler anime

att titta färdigt på  

men Sayonara!

 

gjorde denna headern, tycker ni jag ska ändra tema på bloggen, för då tänkte jag tema:

  ?

Av Hime-sama c: - 11 januari 2014 17:09

Konnichiwa!

har alltid velat ha en dakimakura, tänk dig att ha sebby:

 

på din säng  

 

(förlåt att gifen är lite äcklig men man blir ju typ så)

vissa är lite för hentai så min pappa skulle aldrig låtit mig köpa dem men

vissa är söta  

men aja så om nån vet nån affär som är svensk typ som säljer dakimakura så skriv gärna en kommentar

detta blir ett litet inlägg typ tyvärr, Sayonara!


Av Hime-sama c: - 10 januari 2014 17:56

Konbanwa!

dags för dom ångest dagarna då man vill bara dö..

och då man ska låtsas bry sig om vanliga folk och vad som händer i den sociala världen -__-

japp.. skolan..

(skulle gjort detta inlägget på första dagen i skolan)

men ja så nu börjar alla dom dära nationella proven, kmr ha 18 nationella samanlagt   ..

och lite andra vanliga prov elt tester elr läxor samtidigt   !

och samtidigt har jag en deprimerande vän som bara vill prata om sina problem..

jag har också problem och jag hinner nt hjälpa andra nu  

och föräldrar som bara tjatar att jag ska göra läxan och ger mig massa regler..

men aja dags för att nt skriva om sina problem utan vad den hära bloggen ska egentligen handla

om

så nu när det är helg ska jag passa på att titta

på anime och rita lite, för att jag pluggar bara i skolan så jag kan köpa

en lägenhet och en data så jag kan kolla på anime

och tv för att spela spel och ett sånt jobb där jag ritar och åka till japan

och åka till en vän som bor uppe i sverige  

så jag försöker jobba i skolan så jag kan uppfylla mina drömmar!

men är snart färdig med SAO och nu behöver jag nt vänta tills SAO säsong 2 kmr ut

(förlåt för att jag nt använder andra smileys och att mina inlägg handlar mest

om mitt liv ..)

jag tänker faktikst mkt på anime och sånt men sen så blir det att jag skriver annat .__.

och jag får nt handla på ebay för man mst betala med ett kort som jag nt har

men mst gå Sayonara!

 


Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards