Manga-animefever

Alla inlägg under september 2013

Av Hime-sama c: - 25 september 2013 16:30

   Konnichiwa!

tydligen så sa pappa igen att vi skulle se om jag fick åka till kodachikun ..

men jag tror att jag får  

iallafall så kmr jag dom här senaste veckorna att ha det stressigt eftersom

jag kmr ha nästa vecka tror jag något test sen typ innan höstlovet elr efter kmr jag också ha ett

prov och andra små tester typ

och läxor ..

men snart är det höstlov och prao, ska praoa på biblioteket.. det är bara

för att jag kan kanske smyga mig till manga sidan och läsa manga böcker och att jag

börjar 10 och slutar 14  

men ja så det kmr jag göra dom senaste veckorna, och försöka hinna att kolla på

anime och annat ("-3-) ..

men aja så jag vet att min blogg är rätt så tråkig nu men ska försöka fixa

till det på höstlovet 8DD

nu så blir det Sayonara!

 


Av Hime-sama c: - 22 september 2013 15:16

   Konnichiwa!

ska kolla på anime snart men vill först säga att jag ska äntligen

på min första mini konvent  

det är Kodachikun i lund  

det är en liten japan konvent som varar i en dag, och man behöver nt betala för

inträdet !

så jag lyckades övertala min pappa   



elr det jag skulle köpa på bluefox elr nåt på den marknaden som kmr nästa helg ~

men ja bara så ni vet, ska sticka nu och titta på anime, Sayonara!



Av Hime-sama c: - 19 september 2013 06:41

Ohayo!

det var jättekallt igår och idag   men det positiva är att jag kan bli sjuk

och slippa skolan  

men ja så igår på studiedagen gjorde jag nt så mkt, förutom

att jag fick en läxa av pappa om att jag skulle lära mig klockan och kg,

hekto och sånt.. och ja, jag kan fortfarande nt det  

men kan klockan lite bättre nu men kg, hekto och sånt kan jag fortfarande nt..

så pappa skällde ut mig förrigår och igår  

men på studiedagen hann jag rita lite och göra lite engelska eftersom

jag har läxa i det på fredag ~

men ja så lite gifs sen mst jag sticka och förbereda mig inför skolan idag  

 


 

(hoppas den Free! gifen funkar för kan nt se det just nu)

Tumblr funkar segt så det får bli dom här två, föresten så den Free! gifen ovan så

är det till ep 11 var det väl? känner mig så spänd på att se

den efter att jag såg denna gifen  

aja Sayonara!

Av Hime-sama c: - 16 september 2013 16:02

Konnichiwa!

ska visa er lite random bilder C:

  


yeah ..  

men aja till nästa:

 

bara älskar den här undertaker bilden  

 

har ändrat mig, vill ha denna tröjan  

men ja så det var typ alla.. har jättelite läxor denna veckan så jag kmr ha

tid till att göra annat som att läsa kuroshitsuji elr rita elr va

i datan  

så ja, har inget mer att säga så Sayonara!

jo imorgon på onsdag har jag studiedag 8DD

 

juste, vet någon om det ska komma en ao no exorcist The movie? o___o"

Av Hime-sama c: - 15 september 2013 12:12

   Konnichiwa!

attack on titan ep 23 har äntligen kommit ut, ska titta på den nu 8DD

men ja så mina föräldrar är ute och kmr nt hem förens typ 4 så jag kan

göra vad jag vill tills dess  

så jag ska bara spendera det framför datan  

men ja har typ inget mer att säga så lite gifs ._.

 

(juste, läste idag lite kuroshitsuji och omg jag bara älskar hur han Yana Toboso har ritat

dom! vilka detaljer och så snyggt   )

 


       


 



 


aja så mst sticka nu, Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 11 september 2013 06:45

Ohayo!

denna veckan har jag det rätt så stressigt, för mkt glosor på torsdag

och fredag  

men aja så igår tittade jag på watamote medans jag var utelåst från

mitt hus ^_____^

sen så cyklade jag till min syrras skola för att få nycklarna men

när jag kom tbx var pappa hemma

mitt ansiktsuttryck var så här:    

men ja så igår blev jag glad (jag var deprimerad på grund av läxorna)

men nån gjorde mig glad så 8DD

men ja har inget mer att säga än att jag ska bara klara ut denna dag sen

göra läxan och titta på anime om det kommit ut nån ny ep..

vill titta på dom jag nt tittat klart på men då behöver jag några lediga veckor på mig  

så nästa lov vecka elr nåt ska jag titta på mina gamla !

men mst sticka nu Sayonara!

 

hahahaha Rins fantastiska dans xDD

Av Hime-sama c: - 9 september 2013 06:42

Ohayo!

jag hoppas verkligen att jag sköter mig bra på slutet av en månad

elr tills en sån lov vecka kmr, för då kmr min pappa köpa mig

varje månad om jag har sköt mig en manga bok och om jag har skött mig i skolan tills

en lov vecka får jag vara i datan och kolla på anime och

spela spel  

men ja så drf mst jag skärpa mig med läxorna, och det är drf jag bloggar lite mindre nu  

jag gör det både för manga och för att få vara i datan och spela  

men ja så nog med detta pladder, en video typ sen hejdå ~

(låten var awesome och jag stirrade på spelet första gången jag

lyssnade på denna xD)

Sayonara!

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards