Manga-animefever

Alla inlägg under augusti 2013

Av Hime-sama c: - 30 augusti 2013 17:11

Konnichiwa!

ska visa er lite ritningar C:

 

 

(vet nt om jag redan visat denna bild nedanför men aja cx)

 

(nt denna heller men cx)

 

aja så jag ska nog göra en video part 2 av den "Favourite anime" (vet att den andra har bara typ 22

visningar)

men jag gillar att göra videor så ja.. men kolla min kanal: JapanPewdie

just nu så längtar jag tills en ny ep kmr på en av dom animen jag kollar nu på 8DD

(orkar nt kolla på dom gamla men ska försöka .__.)

men aja det var allt, Sayonara!

Av Hime-sama c: - 28 augusti 2013 23:27

Konbanwa!

tittade klart på free! ep 8, den var så full av feels ;;w;;

 

aja så imorgon så ska min kusin kanske följa med mig till skolan 8DD det kmr bli

spännande och se hur hon tycker det är i min

tråkiga skola ^______^ ! ..

aja så jag har jobbat rätt så bra denna veckan så min pappa borde låta

mig vara i datan, så jag kan göra part 2 av "Favorite anime"  

aja har inget mer att säga än att tack ni som tittar.. bara en typ men

ska sticka nu, Sayonara och oyasumi nasai !



Av Hime-sama c: - 26 augusti 2013 23:32

Konbanwa!

(fin rubrik.)

aja så senare idag så blev det lite bättre.. typ, jag blev färdig med ett par läxor

sen så blev jag äntligen klar med min önskelista på msp

för en gångs skull  

men sen så åkte jag rullskridskor med min syster och min kusin i typ 9 kilometer! ...

jag har jätteont i ryggen för det och kmr nog få träningsvärk  

aja så imorgon ska vi nog göra det igen, det var kul men jag var nära på att slå mig

jättemånga gånger  

men ja så en video typ.. sen Godnatt!

så bra han/hon ritar!   och låten brukar jag alltid sjunga jättehögt xDD

aja Oyasumi Nasai !

:c

Av Hime-sama c: - 26 augusti 2013 14:44

Konnichiwa!

idag var det måndag, rätt så chill men var trött... och förlåt för att jag

nt har bloggat men jag har bara mått så dåligt

dom senaste dagarna, skolan,läxor,min familj och att jag

börjar tappa mina kompisar på internet ~

 

men ja så min kusin sticker denna fredag på kvällen men jag vill

nt att hon sticker, det kändes nt som riktig

skola då hon var här men nu kmr det .__."

aja så ska försöka kolla på anime på nåt sätt eftersom pappa har tagit min mobil

och jag får nt vara i datan, hur jag bloggar nu?

jo pappa är och gymar  

aja en gif typ sen Bye ~

 

hade denna på en gammal inlägg xD

Sayonara!

Av Hime-sama c: - 23 augusti 2013 23:51

Konbanwa!

idag stack vi (min syster och min kusin) till malmö utan min pappas tillstånd, yay jag

är så badass  

aja strunt i det nu, det är helg nu och ska göra läxor.. ja jag vet men vi fick lite

matteläxor att göra över helgen och så so och så hemkunskap .. sen kmr jag

nt ihåg mer xD

men ja ska också titta på anime, om jag får.. min pappa blev rätt så arg när vi kom

sent xDD men det var min syrras fel  

aja jag ritade också en kille (vanlig en) men det tog mig typ 3-4 dagar att

måla hans hår.. jag fick slut på den svarta promarkern så jag gjorde lite

varje dag ~

(försöker lära mig att färga lite också   )

aja har typ inget mer att säga.. så Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 23 augusti 2013 08:06

Ohayo!

efter att ha försökt klara av denna veckans skola så är

det äntligen helg imorgon 8D

sista dagen är idag  

men aja så igår stack jag aldrig till malmöfestivalen för pappa frågade

då när han hämtade mig om jag ville stanna hemma elr åka till malmö

men då kom jag på att jag behövde göra några läxor som

jag nt ens hade i läxa typ..

anledningen var för att då slipper jag ju att göra läxor över helgen

och kan chilla på lektionerna  

(vet nt vad som står på smileyn men hoppas nåt bra xDD)

aja nu ska jag förbereda mig till idag, hoppas ni andra har en bra dag!

Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 22 augusti 2013 06:42

Ohayo!

när jag såg på watamote ep 6, ending då så lät det som att nån vocaloid

sjungde.. och det var det  

Hatsune miku  

men ja så idag så efter skolan så kmr jag kanske gå med min syrra till malmö-

festivalen eftersom min kusin och min mamma

ska gå dit idag före oss ~

eftersom jag har redan gjort min läxa så är jag fri  

så ja det är min dag idag, mst sticka nu.. Sayonara!


833

Av Hime-sama c: - 20 augusti 2013 15:05

      Konnichiwa!

okej tydligen så hinner jag blogga ändå rätt så mkt

men aja idag var det andra dagen och då hade vi vanliga lektioner

jag var deprimerad på varenda för dom pratade om NP (nationela prov)

 

så ja.. men vi slutade tidigare, kl 12:50~

men jag hinner nog också kolla på anime, om jag kollar på dom innan jag går och lägger

mig på min mobil 8DD

 

(egentligen hittade jag sidan för längesen men)

den animecenter.tv kan man titta på mobilen också  

aja så ska träffa en sån häst i animal crossing new leaf så Sayonara!


Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards