Manga-animefever

Alla inlägg under juli 2013

Av Hime-sama c: - 30 juli 2013 21:47

Konnichiwa!
Lite bilder jag nt kunde ladda upp nu, tänkte egentligen ta det i en videoinlägg men min kusin är här ;w;
(dom kanske nt ens kmr ladda upp här så ska redigera det sen då o.o)
1:a bild: pappa slängde i mig i vår bassäng hemma c: (skojar nt)
2:a bild: var ute och cyklade med min kusin och det ösregnade 8D..
3:e bild: fick en affisch av min kusin, det är NU'EST ^^ fast lyssnar typ aldrig på dom owo"
4:e bild: min ritning av ciel c:
Det var alla tror jag.. aja hoppas dom laddas upp xD
Sayonara!

Av Hime-sama c: - 29 juli 2013 12:45

Konnichiwa!

min kusin från kroatien kom hit igår C:

hon ska stanna här tills typ skolan börjar, lite tråkigt för jag vill gärna spendera dom

sista dagarna att vara i datan och prata med min internet kompis elr kolla på

anime  

men vad ska man göra när man nt kan bestäma  

och så kmr jag nt kunna blogga så mkt för jag mst vara med min kusin, men just nu är pappa

nt hemma så han kan nt bestämma  

men ja bara så ni vet, men hon gav mig en NU`EST affisch och en tröja från en
känd sångare i kroatien  

det blev jag väl glad över ^^ och juste! jag glömde

dom promarkers och mitt block i kroatien men fick tbx dom nu 8DDD

så kan äntligen fortsätta rita mina bilder än dom med bara blyerts xDD

men aja nog med prat, en video sen adjö!

Sayonara!

Av Hime-sama c: - 27 juli 2013 18:29

Konnichiwa!

just nu är jag och mina syskon själva 8DD

ska spendera det med att först fixa nåt i mitt rum sen kolla på anime  

jag sa ju att jag skulle rita av han Ciel, och det gjorde jag!

här är bilden:

..... tydligen vill nt bilden laddas upp -____-" så jag får se nästa gång jag gör ett inlägg  

men nu så mst jag fixa den saken sen blir det anime så först en video

sen Bye!

så bra *W*

Sayonara!

Av Hime-sama c: - 26 juli 2013 13:02

Konnichiwa!

jaha.. medans väldigt många andra är i Närcon så är vi som nt fick stanna hemma   

men hade nog ändå nt fått för idag är det mammas födelsedag!

så vi ska fira det med att gå ut och fika med henne  

så ja.. men imorgon ska jag titta på anime för då ska mamma och pappa ut och fira det

själva ≖‿≖

men aja nu mst jag sticka för att hjälpa till hemma ~

Sayonara!

 

(bara mst rita av denna *Q* )

Av Hime-sama c: - 25 juli 2013 13:46

Konnichiwa..

idag var jag arg på tre saker, min pappa,min lillsyrra och sen en vän i mitt nya

nintendo spel, så jag slog henne 3 gånger med mitt

fjärilsnät så blev hon helt nere och det var en dyster låt  

jag fattar nt vad det är med mig idag ...

men aja så igår kollade jag klart på oreimo och mirai nikki så nu ska jag se vad jag ska kolla

på idag  

är så dyster idag att det blir ett hejdå nu.. men en gif först för att

göra inlägget lite spännande ~

 

och så en till bild som var häftig ~

 

Aja Sayonara!

Av Hime-sama c: - 24 juli 2013 18:47

Konnichiwa!

nu är jag klar med oreimo ! det slutade rätt så lyckligt men ska nt säga mer  

aja så nu till en annan anime jag ska se klart på xD

juste! har bara en episod av mirai nikki, den redial  

ska nog se på den nu ^___^

sen så ska jag nog gå in lite på msp sen så spela nintendo, har kommit till den dagen då jag kan

äntligen fixa staden lite med att köpa några bänkar elr lampor elr en bro typ  

men nu en video sen så blir det hejdå ~

en av mina favorit låtar av The gazette  

aja Sayonara!

Av Hime-sama c: - 24 juli 2013 12:56

Konnichiwa!

det var ett tag sen.. typ xD men aja idag ska jag bara titta på anime sen

så får vi se vad jag ska göra senare owo"

är snart klar med oreimo  

men ja... har inget mer särskilt att berätta så lite bilder 8DD ...
 

vill ha den *___*
 

ja  

men aja Tumblr ville funka segt så jag kunde bara få tag på dom hära 2  

så Sayonara!

Av Hime-sama c: - 22 juli 2013 16:56

Konnichiwa!

(jag skulle ha gjort dom senare men blev så glad att jag äntligen kunde laga dom så
jag började när jag kom hem...)

så en bild på en av dom fina  

 

"så fin jag vet   " .....

men den får 2/5 P
jag tyckte nt den smakade så bra.. fast det kan ha varit för att den var gjord av

mig  

(och av grönsaker och nt kyckling >____< )

men aja jag gjorde 2 sen så orkade jag nt mer  

men aja jag ska nu fortsätta att titta på anime, så Sayonara!


Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards