Manga-animefever

Alla inlägg under september 2015

Av Hime-sama c: - 26 september 2015 17:51

Konnichiwa!

så just nu gör jag naturvetenskap och vill lyssna musik till det men mina öron börjar göra ont någon gång så jag

ska försöka att inte lyssna så mycket på musik   

men annars så på måndag ska jag iväg till en bonde ställe med min klass och 3 lärare typ och vi ska vara där för forskning om naturen (naturvetenskap) och sova över i en natt ~

kommer bli lite konstigt att gå på utflykt, jag menar det gjorde man i typ mellanstadiet, jag går i gymnasium för tusan   

men whatever, jag känner mig också lite pressad just nu eftersom jag ska redovisa i engelska på fredag och jag kommer nog försöka vara lugn men jag vet att jag kommer bli röd i ansiktet och jag kommer få sån stor ångest och vågar inte fråga läraren längre för det känns så pinsamt   


men vi får se vad som händer (.__.) 


men men till annat! den nya episoden av steven universe är riktigt bra animerat än vad dem andra är tkr jag, och peridot var riktigt söt på den episoden    

den enda jag inte riktigt gillar med steven universe är deras munnar och fingrarna på till exempel steven och hans pappa, dem ser bara så konstiga ut och jag hade velat redigera dem (e__e") ..


aja nu ska jag nog fortsätta med NK, Sayonara!

 



Av Hime-sama c: - 24 september 2015 18:44

Konbanwa!

jo så jag är typ tillbaka.. kommer nog inte blogga så mycket som innan men bloggar då jag vill säga ut något ~

men dem senaste dagarna har jag haft ont i mina armhålor (kan bero på att jag är så spänd och stressad hela tiden, eller vad jag hoppas det är)

och var sjuk nyss men är bara lite förkyld just nu   

och på tal om "just nu" så gör jag en engelska läxa, sån redovisning som jag hade förra veckan men var ju sjuk då

så jag missade det, men har engelska imorgon och jag är inte ens halv klar med min redovisning haha...   

(är bäst på att prokrastinera, vilket betyder att man skjuter upp jobbig arbeten)


men lite råd för andra; Gör alltid läxan i tid för annars får ni alltting att göra på typ en dag vilket gör att ni blir mer stressad och det kan försämra din hälsa och du kan seriöst få sjukdomar av att stressa för mycket så snälla !

(jag kom på nu att jag har matte att göra och skulle träffat den läraren jag har matte med i måndags med var fortfarande sjuk och jag ser i min mail att hon skickat något men har inte gjort någon matte alls aaahh ~ )


så denna helgen ska jag jobba sönder mig och idag och imorgon hahaha ni vill inte vara mig så därför, gör läxor, eller fösrök åtminstone   


men jag tror jag ska sluta skriva eftersom många årkar nog inte läsa så Sayonara!



Av Hime-sama c: - 9 september 2015 20:32

Konbanwa!

kommer ta en paus från bloggen typ, lite sent att säga det nu ~

jag ska ta paus från datorn typ och mobilen och försöka vara mer ute och positiv så kommer

nt att ha tid att blogga, men sväng förbi någon gång för jag kan komma tillbaka !


Dewa mata!

Av Hime-sama c: - 2 september 2015 17:18

Konnichiwa!

sorry att jag inte gjort några inlägg på jättelänge.. har varit upptagen med att försöka lugna ner

min panikångest   


har stressat mycket över att jag har cancer i brösten, var till och med på

ungdomsmottagningen och kollade men dem sa att det var nog min ångest bara

men har haft 2 mardrömmar om det men det verkar vara över nu   

så har försökt att vara mer positiv och inte stressa så mycket, det går väl an ~


men idag lyssnade jag bara på P!ATD - death of a bachelor !

så bra den är   

bara sök på youtube asså den är riktigt bra att lyssna på för då går min ångest bort lite ~

men på fredag morgon åker min kusin iväg, lite synd men vad ska man göra :/


men aja idag var det bara lite saker jag ville säga och ta ut, ska åka till sjukhuset igen för att kolla

till mig igen så vi får hoppas att allt är okej, Sayonara! 


Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards