Manga-animefever

Direktlänk till inlägg 5 februari 2016

längesen

Av Hime-sama c: - 5 februari 2016 17:50

Hej!

det var längesen jag bloggade, men kände för det nu så dags att skriva om sitt liv som ingen här bryr sig om !

har köpt en dator, vet inte om jag sagt det, håller på att ladda ner ett spel nu, annars så i skolan så den här veckan har varit kul eftersom vi har kreativa veckor så vi har bara en lektion varje dag där vi jobbar i grupp med ett spel   

vi ska också göra det nästa vecka men sen är det slut, då är det tillbaka till vanliga lektioner.. men aja så jag är ju ihop med någon nu och det går bra faktiskt, vissa dagar är det så konstigt för mig att jag är med någon som faktiskt gillar mig och det känns hela tiden som att "nää hur kan någon gilla konstiga mig så mycket??" men oh well

och jag kollar nu på en jättebra anime! längtar redan så mycket till nästa episod, serien heter boku dake ga inai machi och den är så intressant, kollar fortfarande också på haikyuu vilket är lika spännande som vanligt, nu händer det också lite mer allvarligare grejer i serien   


med ritandet så går det lite sådär, är ganska distraherad nu med skolan och med den jag är ihop med och är inte så motiverad.. varje gång jag försöker så bara blir det dåligt och då blir jag bara deprimerad, dessutom får jag ont i mina armar för att jag späner mig så mycket när jag ritar.. vet inte varför??

önskar jag kunde hoppa av skolan och bara rita varje dag, det är ändå det enda jag har som jag gillar och känner att det är något jag vill göra i framtiden (och animera) men blir tvingad till att gå i skolan så.. 

aja men det var nog allt jag behövde säga, ska inte kolla efter stavfel för orkar inte nu så sorry om ni inte fattar vissa grejer, Ha det bra! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hime-sama c: - 31 mars 2016 11:18

Det var längesen, tänkte bara komma in och säga att jag kommer nog inte blogga mer, inte att någon kollar längre men om någon som följt mig innan kanske undrar så yeah.   Fast det kan hända att jag en dag får en känsla att vilja blogga, fast det ...

Av Hime-sama c: - 28 december 2015 15:31

Hej! (tycker det med konnichiwa är lite så uttjatat nu eller hur man säger, but i´m still the biggest weeaboo tho) nä men det var längesen jag var här inne och pratade om mitt tråkiga liv, har haft annat för mig nu och inte känt  för att blogga...

Av Hime-sama c: - 4 november 2015 20:59

Konbanwa! okej så jag har kollat på haikyuu och är på säsong 2 ep 6 och OMG den serien är så bra!    jag älskar så många karaktärer där, my animated children:   asså jag kommer ihåg innan då jag sa att jag nog aldrig kommer att titta på denn...

Av Hime-sama c: - 28 oktober 2015 10:46

Konnichiwa y´all  ok så jag sa ju att jag skulle nog inte blogga på ett tag men idk jag kände för att blogga idag ! (så vi gör såhär, jag kommer inte blogga lika ofta men bloggar då jag känner för att skriva ut något)   men iallafall så just ...

Av Hime-sama c: - 21 oktober 2015 20:36

Konbanwa! sorry att jag aldrig bloggar typ dem senaste dagarna har varit stressigt men är väldigt glad idag p.g.a. något hände, men har inte haft tid att rita och kolla på anime vilket är synd .. men jag har gått till kuratorn idag (för första ...

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards