Manga-animefever

Alla inlägg under februari 2015

Av Hime-sama c: - 24 februari 2015 12:54

Konnichiwa!

igår och idag hade jag studiedag så idag så stack jag till lund, till esspresso för dem hade wifi

så jag tog den tiden med att lämna in 2 uppgifter som jag egentligen skulle lämnat in innan lovet..

men annars så imorgon är min första lektion idrott och då ska vi simma.. och även om jag börjat gilla

mer min kropp så ska jag ändå inte vara med imorgon, det hade varit för jobbigt för mig ändå

 

men jag har iallafall börjat med att inte äta choklad och äta mindre, (nu tänker jag inte liksom svälta mig själv) utan jag äter normalt och ska kanske börja göra några övningar, också så jag blir mer pigg och orkar med

skolarbetet

 

men jag har faktiskt inget mer att säga eftersom jag har inte kunnat titta på någon serie eller anime och

annat så Sayonara!

 

(ändrat min spellista igen föresten)

Av Hime-sama c: - 20 februari 2015 14:41

Konnichiwa!

jag har inte kunnat sova så bra dem här senaste veckorna, haft lite sömnproblem ~

men idag var det sista dagen utan föräldrar på morgonen, nu kommer jag

höra deras tjat varje morgon

jag tänkte egentligen göra ett videoinlägg, jag har alltid velat göra det men inte kunnat

på grund av att jag aldrig är själv hemma och att jag ser alltid så konstig ut på kamera..

men vi får se hur det blir ~


min pappa ska nog köpa wifi, men han ville först pröva den i 30 dagars grejen, men jag behöver verkligen internet

för mina serier och faktiskt med läxor, hur mycket jag än hatar dem får jag panik om jag inte kan göra

dem   


(var iväg från bloggandet för att kolla på gumball)


föresten har jag gjort en ny spellista, det är inga låtar om kärlek för mig utan om min barndom, säger detta för att vissa av dem låtarna låter som såna after breakup låtar, och funkar spellistan för det funkar inte för mig?

men jag ska försöka göra att läsa min blogg mer kul då jag

fått min wifi, annars så Sayonara!

 

den texten som kommer nu nere är en riktig relatable grej:

 

.-.

Av Hime-sama c: - 18 februari 2015 00:17

Konbanwa!

sitter nu här och deppar för att alla på internet som jag känner liksom är så

bra med sitt liv medans jag här själv bara sitter

och gör ingenting.. kan bero också på att mina föräldrar inte låter mig göra vissa saker som att

gå på mer större konventer eller köpa grejer på internet och annat..

 

(det är såna här grejer jag kan tänka över mitt på natten)

men jag har försökt att inte deppa genom att inte lyssna på låtar som får mig att deppa

(men lyssnade idag på BMTH - Drown..)

men jag ska börja med livet!.. så fort jag hör att min pappa säger att vi kan äntligen köpa wifi ~ )

 

men livet liksom.. jag är en sån person som kan tänka på många deep stuff.. (då menar jag riktigt djupt inne på en sak, ni som har en perv hjärna tänker nog på nåt annat nu.. sorry kollade på pewds när han spelade hans senaste corpse party..) men jag skulle kunnat skriva

vissa grejer om min hjärna här men många hade inte fattat och jag hade haft det svårt att förklara

  



men men, nu ska vi inte prata om sånt här!

lite tumblr stuff:

detta tänker jag på hela tiden när jag är på tåget:

 




       

asså nä jag slutar här för det finns för mycket att visa upp från tumblr, föresten så har jag en

till tumblr account:

Youtubeunicorn

så kolla in där for more relatable omg lol xdd

(min klass har smittat mig..)

men aja jag är lite sådär konstig efter kl 11, så Sayonara!  

yer a wizard herry


Av Hime-sama c: - 16 februari 2015 10:00

Konnichiwa!

så nu innan skolan slutade i fredags så bytte skolan hela wifi grejen och så fick alla vi starta om hela våra datorer..

alltså byta till ett nytt konto, vilket gjorde att vissa grejer är borta och andra ligger lite överallt   

jag måste då alltså fixa tillbaka vissa grejer men jag behöver ju internet för det..

som tur var så hjälpte en i klassen mig att hitta en bra wifi, nu måste jag bara övertala

min pappa att vi ska köpa den !   

 

annars så är matteproven över men jag tror att jag failade.. och sen så är det lite problem med en nationella

som jag kommer ha den 29 april, jag ska åka iväg den 28 april (bokat biljeter till flyg redan)

så antigen så måste jag stanna hemma eller missa nationella (läraren ville inte flytta den

på grund av att det finns många som lägger ut svaren och så)

och min pappa är arg för jag har inte lämnat in ledighetslappen än..

 

MEN nu ska jag inte prata om mitt liv längre ~

kyoukai no kanata movie trailer har kommit ut och den ser jättebra ut   

jag gillar deras animation och karaktärerna:

 

och så har vi free live action:

         

kolla på alla dem 7 första...   (nagisa skbfh)

men vi har ju lite fel som makoto och reis hårfärg (och lite på nagisa)

annars ser gou riktigt vacker ut ~

jag vet inte om dem ska faktiskt göra en live action men det vore kul ändå ~


aja nu ska jag gå, det är lov och jag hoppas jag får köpa wifi och att den kommer denna

veckan så jag kan spela ett spel som min klasskompis tjatat att jag ska spela med   

Sayonara!

Av Hime-sama c: - 9 februari 2015 17:10

Konnichiwa!

så denna veckan är det många läxor och prov som måste göras...

och plus så har jag inget internet (inget snabbt iallafall, räcker till att blogga typ)

dessutom måste jag köpa biljet till konvent, har sagt till min pappa men han har haft jobb i sina tankar..

dessutom har jag ont typ överallt i kroppen, måste sitta rakare.. men jag ska stanna hemma imorgon, ska passa lillsyrran, så jag ska ta då och plugga lite !

förälder: ungdomar.. vad ska dem stressa över?

   

 

men aja nu så typ ligger jag och skriver detta inlägg, jag sitter men har kudden på mitt skrivbord och

ligger ner typ och skriver.. medans jag har ångest och panik   


oh juste sen har ju the walking dead den nya kommit ut, och massa anime som jag vill kolla på.. asså jag

måste skaffa wifi i huset...

sen har jag ju också american horror story coven..    

så mycket att göra 


men ska inte tråka ut vissa som faktiskt läser min blogg, jag bloggar ju lite för mig själv, för att ta ut lite det

jag (som man brukar kalla det) "grublar" över ~

föresten så funkar inte min mobil heller, alla appar som har med att fota funkar inte och kan inte

gå in på insta (använder syrrans mobil någon gång åt det)

det dåliga med att jag inte kunde fota var att det var jättefin färg ute i himlen nyss, det var typ rosa

men så ja...

men ska inte tråka ut er längre, Sayonara!

 

 

 


Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards