Manga-animefever

Alla inlägg under augusti 2015

ugh

Av Hime-sama c: - 10 augusti 2015 13:49

Konnichiwa!

så idk tänkte bara skriva att skolan börjar snart för mig, börjar den 19  

och min kusin ska stanna tills slutet av augusti vilket kmr kännas skönt att ha någon när skolan börjar som man

kan prata med och glömma skolan typ  


men har fortfarande matte att göra men får inte stressa för mycket nu på grund av mitt hjärta och måste vila mycket ugh, men kollade på filthy frank på YT och han är helt galen men rolig att kolla på om man har tråkigt

 

ohh men jag har sett mitt schema och på måndagar så slutar jag typ 2 !

och jag hoppas att mina sai filer finns kvar och kan installeras igen på min data ~


okej men nu måste jag tillbaka till min kusin, detta inlägget var bara lite saker jag ville ta ut och försöka

börja igen med min blogg, Sayonara!


Av Hime-sama c: - 6 augusti 2015 13:41

Konnichiwa!

så igår gick jag och kollade upp mig, gjorde ett par prover som blodprov, tog 3 såna, 2 på

ett finger och den 3 på min arm, fast inte där man tar vaccin, ni vet nog vart i armen man tar blodprov, och det

var ganska obehagligt men jag bara vände mig om och så knep det till lite


iallafall så var alla proverna bra, jag hade bara för hög puls, den var på 120 tror jag men den sänktes

senare, jag ska få tillbaka mitt blodprov i armen på typ fredag eller måndag/tisdag ~

inatt hade jag svårt att sova igen, mitt hjärta började dunka igen och hade svårt att andas och började nästan

må illa, men det var bara för att jag oroade mig för mkt och så skapade min kropp den känslan på grund av

stress och ångest, så jag försökte lugna ner mig och det tog ett par gånger sen så lyckades jag ligga ner lugnt

och somnade ett par gånger tror jag där på morgonen som typ kl 5 eller något  


men anledningen till varför jag fick detta var på grund av att jag var uppe hela natten men min kusin varje dag

och var bara på mobilen och var aldrig ute vilket gjorde att mitt hjärta inte årkade mer, så från och med nu

ska jag gå och lägga mig tidigt, gå mer ut och vara mindre på mobilen !


men nu måste jag gå, Sayonara!

Av Hime-sama c: - 5 augusti 2015 04:19

Konnichiwa eller whatever

sorry att jag nt bloggat, men just nu vill jag skriva om mitt sterssande problem.

dem senaste dagarna har jag haft konstiga känslor i hjärtat

ett par sekunder så känns det tungt, och nu idag när jag försökte sova så började jag få hjärtklappningar tror jag

och det blev tungt att sova, jag började få panik och gråta för alla sovde och det var natt så

jag visste nt vem jag skulle vända mig till, dessutom var jag för rädd för att sova så nu sitter jag här och skriver detta medans jag väntar på pappa, han jobbar under natten och kommer tillbaka kl 6...

jag vet inte vad jag ska göra, om jag bara borde ha sovit eller ja jag vet inte...

ska säga till min pappa om detta och se om jag borde kolla upp mig, fast jag är så rädd att jag kan

börja gråta av att gå till sjukhuset.. tänk om det är något farligare i mig ??


men jag hoppas också om någon här läser detta och vet någon så kommentera gärna

Sayonara

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards