Manga-animefever

Alla inlägg under december 2013

Av Hime-sama c: - 25 december 2013 22:23

Konbanwa!

så jag fick presenter ändå, fick rosa hörlurar (vill egentligen ha svarta)

och rosa löshår ( bara sånt litet) och en sån 3D skall till mobilen och bilden är

en 3D drake (awshum)

och såna rosa handskar som du kan samtidigt vara på mobilen och ett rosa

korshalsband och det var allt, och pengar förstås  

aja så nu så imorgon ska jag spela spel, titta på anime (har tittat klart på black

butler yay!)

och annat.. okej pallar nt skriva mer så Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 24 december 2013 10:51

Ohayo!

idag är det jul.. ska bara chilla och vara hemma och gå till kyrkan  

och idag får jag nt äta nåt, kallas för att fasta och sånt gör man i min religion idag.

tyvärr blir det inget sånt att öppna julklappar för min familj har nt

köpt nåt detta året eftersom farmor dog  

så ja.. men jag ska nog titta klart på black butler säsong 2 (har bara 2 ep kvar)

och sen så spela ps3 typ och annat  

hoppas ni andra har en bra Jul !

asså 2013 gick typ jättesnabbt.. redan 2014  

och jag har till och med glömt att jag är 15.. jag brukar någon gång

tänka att jag är 14  

men nu till en anime sak, kmr någon av er som gilla anime någonsin sluta med det?

jag ska fan alltid älska det, även om jag blir gammal ska jag titta på det !

det brukar jag tänka på.. drömma om hur jag i en otaku rum sitter där och tittar på anime

medans jag samtidigt spelar spel och annat  

men mst gå nu, Sayonara!

Av Hime-sama c: - 21 december 2013 21:32

Konbanwa!

just nu ska jag titta klart på black butler season 2

är på ep 9 så är nästan färdig  

den är väldigt spännande hittils !

men aja så efter det ska jag spela mer av den AoT game, den är verkligen awshum

och jag rekommenderar den !

tyvärr som jag sa är den rätt så laggig i min data så det är svårt

för mig att spela  

jag ska testa och fråga min pappa igen om jag får spela den på den datan där

det finns en sån sladd mus, jag gillar nt det musen som är inne i datan om ni

förstår vad jag menar ..

då kmr det gå lättare

men aja så det är det jag ska spendera att göra hela jullovet, spela,

titta på anime, rita, (ska se senare om jag får lyssna på musik

eftersom jag nt fick göra det efter att farmor dog)

och annat som jag nt ska behöva rabbla upp nu ..

men aja så vet nt ens vrf jag fortsätter att skriva här..

det kan bero på att jag nt har nån annan att prata om vissa saker

aja mst gå och fortsätta att titta, Sayonara!

    

P.s har gjort en ny spellista ( kolla längst upp i bloggen ) ^^

Av Hime-sama c: - 20 december 2013 18:25

Konbanwa!

spelar nu ett spel som heter Attack on titan game (vet nt om det är så

den heter egentligen)

men ni kan spela den här: Game

den är jätterolig och du kan spela med andra från hela världen  

tyvärr är den jättelaggig i min data men det får duga  

aja så nu är det jullov och jag orkar nt berätta vad jag ska göra men aja

så God Jul  

nu ska jag nog spela nåt typ.. ska börja kolla på anime imorgon för pappa

kommer nog nt ge mig för jag var för mkt i datan så..

ska sticka nu.. har inget mer att säga, Sayonara!  

Av Hime-sama c: - 16 december 2013 18:48

Konbanwa!

 

inga läxor denna veckan ! men jag har ett omprov i No och

ska på begravning på torsdag ju

(vet nu hur farmor dog)

men aja så längtar tills jullov, många saker jag ska göra i mobilen,datan och spel !

och ska fråga min pappa om jag kan köpa mer manga böcker  

imorgon börjar jag 10 så ska sova länge, men lite bilder sen ska jag

sticka:

 


 
3 sätt i anime att ramla ner för trappan xD

     

Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 14 december 2013 18:17

Konbanwa!
Ska lägga upp lite bilder :3
(Kan nt skriva på datan just nu)
Mina 2 böcker jag köpte och lite ritningar ~

Det var allt, Sayonara!

Av Hime-sama c: - 11 december 2013 17:47

Konbanwa!

är typ tillbaka efter dom här sorliga dagarna, jag mådde

lite bättre efter att ha tittat på lite anime, pewdiepie och en ny youtuber

jag gillar som heter: JoeyBlondeWolf2

(klicka på namnet för att komma till hennes kanal)

men ja så jag har många prov denna veckan, gjorde 2 idag och ska göra 3 imorgon   

men sen så ska jag bara chilla och fortsätta att kolla på anime och annat  

måste verkligen kolla klart på många anime så jag kan se

på dom nya ..  

längtar inte tills nästa vecka.. på torsdag ska jag ha begravning.. men sen så är det ju

jullov så man ska nt vara ledsen, det är bara att gå vidare !  

men aja lite gifs sen mst jag sticka och plugga:

 


     

måste verkligen sticka nu, Sayonara!

 


Av Hime-sama c: - 7 december 2013 13:50

Konnichiwa..

min farmor har dött. . . och jag är nt på humör. . .

ni kan se texten och bilder på min insta

 

(om ni har insta så mst ni logga in först för att se dom tror jag)

men jag orkar nt skriva så mkt mer än att jag mår jättedåligt och har 4 prov nästa vecka. . .

Sayonara. .

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards