Manga-animefever

Alla inlägg under juni 2014

Av Hime-sama c: - 13 juni 2014 08:20

Ohayo!
Ehum, dom som är vän med mig på fb.. Calm it ~
Jag har bytat lite saker och tagit bort annat men det var för personliga anledningar ^^
Jag är fortfarande samma tjej c: så ni kan vara lugna, tro inte att jag ändrat mig :3
Aja, nu ska jag typ välja låtar jag kan ha över resan.. Jag vet fortfarande inte vilken anime låt jag ska ta ; __ ;
Och free! Kommer nu ut i sommaren (säsong 2) 8D !
Aja måste gå, sea om fyra veckor, sayonara!

Av Hime-sama c: - 10 juni 2014 14:31

Konnichiwa!

jag slutar nian nu på fredag, äntligen är dom här 9 åren slut !

 

fast idag har jag lärarmiddag.. usch .. men aja så jag har också varit på mitt konvent

orkar inte fota nu vad jag köpte men kan säga att jag köpte många posters ..

 

men åker på semester på fredag så detta blir mitt sista inlägg, ses om 4 veckor typ, Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 3 juni 2014 11:50

Konnichiwa!

idag fick jag stanna hemma från volleybollen på skolan !

så jag tittar på anime just nu och efter denna episod av shugo chara doki (ja.. jag har fortfarande inte

tittat klart på den) så måste jag göra disken..  

men det positiva är att det är bara 11 dagar kvar tills jag slutar skolan !

 

och denna fredag ska jag på konvent !

men dom dåliga nyheter är att min matte och no lärare (har samma matte/no lärare)

har gett en läxförhör denna eller nästa torsdag.. både på matte och no..

är hon helt jävla dum eller??

 

och så måste jag vänta tills 1 juli för att få reda på om jag gått vidare till

gymnasiet.. aja så nu måste jag sticka, Sayonara!

    

For You, Only.

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards