Manga-animefever

Alla inlägg under juli 2015

Av Hime-sama c: - 23 juli 2015 23:41

Konbanwa!

så sorry att jag inte har skrivit på länge men min kusin från mitt hemland är fortfarande

här så har varit med henne, och har stressat över matten som jag måste göra över sommaren...


ska redigera om lite i bloggen när jag fått min dator som är i skolan för installering  

men ohhh som jag vill rita på sai    hoppas filerna till min sai finns kvar på min dator när jag

får tillbaka den, annars kommer jag nog gråta... hade så bra brushes !


aja nu ska jag gå och äta för min mage har vikt in sig Sayonara!


   

Av Hime-sama c: - 5 juli 2015 21:05

Konbanwa!

så jag är tillbaka, jag kom hit igår, påvägen tillbaka så tog det en natt och den

natten körde vi hela vägen, så basically jag sov inte och då jag kom hem

så sovde jag men ... where was i going with this ...


oh well !


jag har inte tid just nu att prata om saker för min kusin är här men skriver någon annan gång Sayonara!

 

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards