Manga-animefever

Alla inlägg under september 2014

Av Hime-sama c: - 30 september 2014 17:18

Konnichiwa!

så jag är rätt så stressad, och det är för att så många anime jag har att kolla på

och massa nya tv-serier och gamla som jag måste kolla om

och massa filmer som jag inte kollat på än...

och så matte provet på fredag

 


annars så har mitt hår blivit mycket långt:

 

jag ska låta det växa ännu mer    jag vill faktiskt ha kort hår på grund av några   

anledningar som att jag blir lätt varm så med kort hår hade det hjälpt

men jag hatar verkligen att sätta upp mitt hår för jag ser så ful ut så..  

men aja så ska gå nu för har saker att göra idag som att plocka äpplen

och göra matte... så Sayonara!

   

Av Hime-sama c: - 26 september 2014 18:29

Konnichiwa!

(fick fram rubriken genom en låt som jag lyssnar på just nu)

iallafall så är det äntligen helg, men innan jag börjar med en grej kan jag berätta

lite pinsama/awkward grejer som hänt mig för det är en grej till vad jag använder 

denna blogg till och det är att skriva ut det jag vill säga men

inte kan för har ingen...

 

jo jag och en kille råkade slå till varandra och han sa då förlåt och då ville jag säga det gör inget

men istället för att säga det så viskade jag det... liksom tänk er, viska det gör inget till någon..

mitt ansikte blev typ såhär fast rött:

  

och sen så en grej som hände idag var att jag har väldigt dåligt hörsel så en kille (igen, det

är bara för att jag jobbade med en grupp killar i ett projekt)

viskade en grej till mig och självklart så hörde jag inte honom så han sa det typ

5 gånger och sen gav han upp och det blev pinsamt för mig igen..

 

annars så hoppas jag att er dag har varit bättre !

idag ska jag nog ta och rita något ! orkar nog inte fortsätta med min juuzou teckning..

men jag har börjat att rita lite mer realistiskare med en blandning av manga   

aja ska inte tråka ut er nu, men hoppas mina pinsamheter hjälpte er att känna

er mindre pinsama, Sayonara!

 



Av Hime-sama c: - 22 september 2014 16:39

Konnichiwa!

(som sagt är jag dålig på rubriker..)

men aja så idag så jobbade jag med min grupp som jag pratat om innan

och en i gruppen gömde min mobil   

jag trodde först att jag var glömsk men jag kom ihåg att han brukar göra så mot sina vänner så

jag misstänkte han direkt  

(i denna datan kan man tydligen inte minska bilder)

men iallafall så tog jag revenge genom att ta hans mobil !

jag blev självklart varm och röd i ansiktet eftersom jag fick lite panik.. jag har aldrig varit så

hära social förut så allt gick så snabbt   

annars så är min vän (som jag fick första dagen jag började skolan) tillbaka, hon har varit

sjuk men skönt att ha någon man kan prata med om grejer som anime eller annat !

och att undvika att vara forever alone eller att det blir awkward när man ska välja en partner..

men aja nog om min klass och sånt, jag kollade på sao episode 12

och fyfan jag vill att 13 ska komma nu !

om det kommer en 13 ens..

(för jag är på en sida där man kan inte se om det kommer en nästa episod)


men ska sluta prata nu och göra inlägget långt, Sayonara!

 

och om någon verkligen inte kan se på dom korsen som man kan få typ epilepsi av så säg till

så tar jag bort den !



Av Hime-sama c: - 21 september 2014 15:56

Konnichiwa!

så familje problemet har blivit bättre och har fått min data och mobil ! (vet nt om jag sagt det

   )

iallafall så ska jag nog avsluta min days of anime nu för jag orkar inte med det, ska prata om anime nu !

tokyo ghoul är slut.. sista episoden var så jävla awesome !! 

 

har hört att det redan ska komma en säsong 2 ! har tyvärr inte länken.. men sök på det

och så free! .. rin lät så rolig när han pratar på engelska   

men jag fangirlade också mycket på den senaste episoden !

aja så.. i skolan så har jag ett grupp arbete och vi ska presentera/diskutera i hel klass sen på

fredag och jag ska verkligen försöka att inte få panik då   


men ska gå nu och fortsätta lite till med min läxa och sen ska jag

kolla på anime eller tv - serier, Sayonara!

   

(dör lite inombords)



Av Hime-sama c: - 19 september 2014 18:29

Konnichiwa!

har familje problem just nu så kommer inte blogga på ett tag bye!

och man kan säga att jag vill slå mitt huvud på en glas ruta över hur korkade mina

föräldrar är just nu amsdbahdm


men en rolig gif för att göra inlägget bättre:

 

Av Hime-sama c: - 14 september 2014 10:18

Konnichiwa!

oki.. nu kommer vi till den sorliga delen av detta..

finns många sorliga men som vanligt tar jag en av dom:

Läs inte detta om ni inte har sett Air/Air tv (elr vad det nu hette)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jo ni vet hon misuzu från air.. ja hon.. det var nog min första anime som jag grät av

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

så ja, um.. jag har köpt goat simulator, det spelet är roligt om man har tråkigt

 

och sen så har han hära äntligen kommit på tokyo ghoul:

(vet inte om det är en han elr hon så skriver han så länge)

 

 

och jag vet inte men det känns som att black butler book of circus är slut..?

 men aja så idag ska jag nog bara chilla, och duscha och ja..

Sayonara!

 


Av Hime-sama c: - 11 september 2014 08:17

Ohayo!

det finns många.. som denna:

 

ni som ser BBBOC känner nog igen detta... tycket det var helt olikt finnian

men han var ändå häftig  


aja så.. skolan har varit roligare dom senaste dagarna för att en kille spelade upp såna awesome

låtar som denna:

denna var min fucking barndomslåt ! lyssnade på den när jag var deppig..  

och så är killarna i min klass roliga !

aja så ska gå nu och typ fixa mig och sånt, Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 8 september 2014 06:54

Ohayo!

um.. har många där som vanligt men kanske denna:

 

Touka från tokyo ghoul

den damen som sa att hon var beautiful hade rätt, så snyggt och häftiga powers hon hade

ändå


okej min syrra behöver datan snart så måste avrunda

jag tänkte lägga upp bilder på mina posters som jag sattit upp i mitt rum

men får göra det en annan dag, Sayonara!

 


ha en dansade eren !

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards