Manga-animefever

Alla inlägg under juni 2015

Av Hime-sama c: - 3 juni 2015 16:30

Konnichiwa!

så jag ska iväg en vecka tidigare innan skolavslutnigen till mitt hemland, min semester

börjar på fredag !

ska vara där typ 3-4 veckor, ska bli skönt för jag slipper en sån brännbollsturnering nästa vecka   


men just nu lyssnar jag på lite MCR, asså jag känner bara för att gå ut och gå lite och lyssna på  musik..

ska nog göra det när min pappa kommer hem, sen får vi se vad jag känner för då, jag har ingen skola imorgon föresten så känner mig rätt så fri idag   


men kommer inte då blogga på ett tag eftersom jag åker iväg, hoppas ni får en bra avslutning och en bra sommar och vi får hoppas att tvåan för mig blir bättre, om jag klarar matten kommer jag nog inte ha den på tvåan!

och kommer ha mer bild ~ (men andra ämnen blir svårare..)

aja Sayonara!

 

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards