Manga-animefever

Alla inlägg under maj 2013

Av Hime-sama c: - 31 maj 2013 16:02

Chiwa Chiwa!

just nu tänkte jag titta lite på anime innan jag och min familj sticker till bion ~

vi ska titta på fast and the furios 6! men min lillsyrra ska stanna hos farmor ;w;

men aja snart är det sommarlov och snart semester! ~

men  detta blir nog den sista blogg inlägget TwT sen får ni klara er utan

mig i ett par veckor (vad är det jag säger, ingen gillar min blogg ändå  )

men aja, ska titta på en ny anime serie (nt ny men ny för mig xD)

men aja ska titta nu innan vi sticker, ha en bra sommarlov!! ~ så ses vi snart!

Dewa mata!

 

;w;

Av Hime-sama c: - 30 maj 2013 22:41

Konnichiwa! Ska göra ett riktigt inlägg nån dag innan semestern ;3; men har nt kunnat dom senaste tiderna ;o; förlåt.. men ska gå och lägga mig, hoppas ni nt tycker min blogg är tråkig ;3; Sayonara! ..

Av Hime-sama c: - 28 maj 2013 19:44

Konnichiwa!

som ni ser på rubriken så klarade jag matte omproven ^^ så jag

kmr fortfarande ha ett E i matte 8D .. och ja.. så dålig är jag >___<"

men iallafall så har jag ingen mer läxa denna veckan förutom en imorgon men

det är nt nåt stort så bara 8 dagar kvar om man nt räknar med idag ~

men ska titta på anime denna helg så kmr kanske skriva lite om anime, och kan kanske nt

göra days of anime för det sparade jag på den andra datan som jag nt får röra..

så ska göra days of anime på morgonen då min pappa är

på jobbet

 

men jag vet att nu förr tiden har jag gjort tråkiga inlägg och inga inlägg om anime elr manga men!

jag har faktiskt ritat och lånat lite manga böcker och ska titta på anime denna helg

så ska skriva mkt om anime och manga bilderna men manga böckerna ska jag ta med mig

i bilen under resan så kmr skriva om dom efter om jag kmr ihåg    

men ska nog säga adjö för nu blev det nog tråkigt med att jag bara babblar  

juste! sjuksköterskan i skolan kallade in mig för hon skulle kolla hur mkt jag vägde nu..

och jag hade bara gått upp ett kilo, jag hade typ 46 innan och så igår hade jag 47 ~

men det brukar vara så, upp och ner med min vikt  

men aja Sayonara!

 


Av Hime-sama c: - 28 maj 2013 07:00

Ohayo!

snart är det sommarlov *-* bara några dagar kvar ~

men idag skriver jag på den gamla datorn eftersom pappa håller på med nåt annat i

den andra datan så jag får nt röra den -w-"

men har räknat och det är 9 dagar kvar till sommarlov om man räknar in helgerna

också ~

annars är det 7 dagar!

 

nejmen nu idag ska jag ha det sista omprovet i matte, klarade den andra och jag är lite

nervös för denna men det är bara att kämpa på ~

men snart ska jag ju på semester så kmr nt blogga på ett tag  

(lite sommarbild..)

men jag kmr lägga upp lite bilder sen och annat så..  

men nu mst jag sticka, Sayonara!

Av Hime-sama c: - 26 maj 2013 11:02

Konnichiwa!

Det var längesen ^^ jag har ju 2 omprov så det var därför jag nt bloggade :c men efter detta inlägget ska jag plugga ~ tyvärr så kunde jag nt skriva på datan eftersom jag ville ladda upp en bild men då funkade nt musen så jag får skriva här xD men mst dra och plugga, ska börja blogga igen nästa vecka men iallafall Sayonara!

                          

Av Hime-sama c: - 21 maj 2013 18:28

Konnichiwa!

kmr nt blogga på ett tag för jag hade ett prov idag som jag skulle få hjälp med läraren imorgon

istället och sen har jag ett prov imorgon som jag tränade nyss på och jag kan det rätt så bra ^^

sen så har jag ett jättesvårt tyska prov på fredag  

och en bild test imorgon . . .

så jag har mkt att göra  

men ska länka en blogg sen mst jag sticka ~

Smosh fan-blogg ~

Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 20 maj 2013 06:44

Ohayo!

idag börjar skolan igen . . men det positiva är att det är bara denna veckan

sen nästa sen typ bara 2 dagar sen så är det sommarlov! 8DDD

men nu ska jag berätta lite om nya saker som har hänt ~

(och jag kom på igen att jag glömde göra den days of anime, förlåt  )

men det får jag ta imorgon ~

jag har börjat gilla det bandet Black veil Brides  

och min favorit av dom är Andy sixx   ~~~

 

här är hela bandet . . fast på wikipedia heter dom så här:

Andy Biersack
Ashley Purdy
Jinxx
Jake Pitts
Christian Coma

kan nån säga mig vem som har rätt? ;w;

och här är andy:

 

självklart gillar jag japan och anime mer men man kan alltid gilla några amerikanska band  

men vad som har mer hänt är att . . jag har faktiskt glömt vad som mer har hänt

 

istället får ni lite bilder från min Tumblr ~

 

 

 

 

 

juste! jag har börjat titta på den nya serien Air (genom mobilen)

den är jättebra!  

men aja mst sticka, Sayonara!



Av Hime-sama c: - 17 maj 2013 14:00

Konnichiwa!

(fin rubrik. . )

nejmen jag kmr nt kunna blogga förens kanske nästa vecka i helgen elr

på morgonen eftersom jag

har mkt läxor att göra  

men då när jag gör ett inlägg ska jag först hjälpa någon sen så blir det lite kanske anime ~

anledningen till att jag nt skriver så mkt anime/manga/japan inlägg är att

jag aldrig hinner titta på anime elr läsa manga elr lära mig nåt

mer om japan  

men på sommaren efter min semester blir det anime/manga/japan inlägg !

 

så håll ut  

men nu mst jag sticka, Sayonara!

 

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards