Manga-animefever

Alla inlägg under mars 2014

Av Hime-sama c: - 27 mars 2014 17:10

Konnichiwa!

jag har fått tillbaka en av mina svenska np och ett av engelska och jag har lyckats

bra hittils  

men aja nu ska göra en klagomål här, jag ska ju

börja på en sån kreativ skola, men tydligen ska dom flytta den till en annan skola

som är en sån vanlig skola, och jag hatar det för

den LBS var bara med kreativitet och sånt (vad jag har förstått)

men nu ska dom flytta till Spyken som är en vanlig skola och jag har hört att den inte är så bra

och vissa från min skola ska gå till spyken och jag hade hoppats på att slippa dom  

men aja det var det, denna helg hade jag verkligen tänkt att titta på anime

jag har haft annat som gör att jag inte kan titta på anime

- Skolan

- Jobb

- Social liv

=

Förstöra sin tid på att kunna titta på anime

 

men aja så nu måste jag fortsätta jobba.. Sayonara!

         


Av Hime-sama c: - 22 mars 2014 10:43

Konnichiwa!

jag har nt bloggat så mkt för att jag har inget för mig i mitt liv..

men  jag tittade på anime igår  

jag tittade på den konstiga pupa och den fina kimi ni todoke, jag är snart färdig med

kimi ni todoke och pupa  

men iallafall så hittade jag en awshum låt igår också

men ja så idag ska jag kanske till malmö och sen till mina kusiner  

men ja så har typ inget mer att skriva än att jag ska spendera denna helg med det idag som jag sa

och imorgon ska jag typ göra några läxor och titta på anime

oh juste, visste ni att han killen i vitt hår i NO.6 (tror jag den hette) hade samma röst som

eren i snk? och att hon skulle ha en röst till en figur som försökte förstöra såna stora väggar (kan nt stava)

och den andra (eren) till att inte förstöra dom stora väggarna..

(hoppas ni fattade vad jag menade..)

aja Sayonara!

 


Av Hime-sama c: - 17 mars 2014 12:29

Konnichiwa!

idag har jag studiedag så jag tänkte blogga, fast imorgon har

jag NP hela dagen typ i skolan   

samma på torsdag..

men aja så jag har varit typ aktiv denna helg, elr blivit tvungen..

min syrra tvingade mig att träna och mina föräldrar tvingade mig att gå ut

så ja  

men i mina betyg, senaste gången jag kollade hade jag 205 poöng typ, så jag mst bara

fortsätta att jobba så klarar jag nog mig  

men aja, jag ska också titta på anime idag, innan skolan börjar, men

har nt så mkt att säga mer så, Sayonara!

 


-A-

Av Hime-sama c: - 12 mars 2014 07:28

Ohayo!

jag vaknade nyss och ska snart klä på mig och sticka till skolan...

men iallafall så längtar jag tills kodachicon, bara 87 dagar kvar  

men tills dess måste jag klara skolan, nu har nationela börjat och jag har

redan gjort min svenska muntliga, nu kmr matte tror jag och jag längtar verkligen

inte  

och jag har nt hunnit kolla på några anime.. jag får nog börja kolla på dom på nätterna när jag

låtsas sover  

men lite bilder typ sen måste jag gå

   


 


 

men aja så nu måste jag sticka, Sayonara!


   



Av Hime-sama c: - 6 mars 2014 09:58

Ohayo!

jag är nt sjuk längre men nu har jag fått en infektion på ögat, yay oturen

är tillbaka  

men aja så just nu kollar jag på kimi ni todoke, äntligen kan jag kolla på anime !

och sen så har jag hört att det ska vara en Live action av Attack on Titan: Tryck Här

(tyvärr kommer det komma upp på min blogg så ni får trycka tillbaka ett

steg)

och jag hoppas dom ska göra en säsong 2 av den, vissa har sagt ja och vissa kanske  

men nu har jag ont i magen och ska fortsätta att kolla på KNT så Sayonara!

 


Av Hime-sama c: - 5 mars 2014 13:03

Konnichiwa!
Jag är sjuk och jag spydde igår ..
Jag tänkte blogga denna veckan men sen så blev jag sjuk .__.
Men jag orkar nt gå upp för att skriva en inlägg så ni får vara glada att jag skriver iallafall ett inlägg òwó
Men aja så jag längtar tills jag blir frisk för jag har nt ätit på 2 dagar och så har jag nt hunnit kolla på anime
; - ;
Men aja nu ska jag fortsätta att ligga på soffan, Sayonara!

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards