Manga-animefever

Alla inlägg under december 2015

Av Hime-sama c: - 28 december 2015 15:31

Hej!

(tycker det med konnichiwa är lite så uttjatat nu eller hur man säger, but i´m still the biggest weeaboo tho)

nä men det var längesen jag var här inne och pratade om mitt tråkiga liv, har haft annat för mig nu och inte känt 

för att blogga, just nu så ska jag börja jogga ute, har köpt en sportbehå idag så känner mig lite mer tvingad nu   

dessutom så är jag ihop men någon nu så har haft annat att tänka på, just nu går det bra för mig och den jag är ihop med, det var lite svårt i början men vi jobbar på det, och vi har mycket gemensamt, vi båda kollar på anime och vi båda gillar spel och att kolla på filmer/tv-serier   


men iallafall så har jag en läxa att göra över jullovet, tänkte göra den så efter nyår så jag behöver inte tänka på den än, men nu när det varit så kallt längtar jag lite tills det blir vår, fast inte så mycket till sommaren för det är dem månaderna man är så osäker på sin kropp och med all dem lätta kläderna.. så det är därför jag bestämde mig att jogga nu och försöka äta mindre för min mage är inte så stor så om jag börjar nu kan jag ändå hinna med något eller hur man säger   

men nu ska jag sticka, ska till min farfar sen ska jag kolla på mockingjay del 2 på bio, ohh har kollat på star wars

med ett par från min skola och star wars den nya var awesome! jag älskade och hatade den     

älskar dem nya karaktärerna fast saknar lite my young boys luke och anakin   

aja nu måste jag dra, bye bye!





Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards