Manga-animefever

Direktlänk till inlägg 22 mars 2014

Boring life

Av Hime-sama c: - 22 mars 2014 10:43

Konnichiwa!

jag har nt bloggat så mkt för att jag har inget för mig i mitt liv..

men  jag tittade på anime igår  

jag tittade på den konstiga pupa och den fina kimi ni todoke, jag är snart färdig med

kimi ni todoke och pupa  

men iallafall så hittade jag en awshum låt igår också

men ja så idag ska jag kanske till malmö och sen till mina kusiner  

men ja så har typ inget mer att skriva än att jag ska spendera denna helg med det idag som jag sa

och imorgon ska jag typ göra några läxor och titta på anime

oh juste, visste ni att han killen i vitt hår i NO.6 (tror jag den hette) hade samma röst som

eren i snk? och att hon skulle ha en röst till en figur som försökte förstöra såna stora väggar (kan nt stava)

och den andra (eren) till att inte förstöra dom stora väggarna..

(hoppas ni fattade vad jag menade..)

aja Sayonara!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hime-sama c: - 31 mars 2016 11:18

Det var längesen, tänkte bara komma in och säga att jag kommer nog inte blogga mer, inte att någon kollar längre men om någon som följt mig innan kanske undrar så yeah.   Fast det kan hända att jag en dag får en känsla att vilja blogga, fast det ...

Av Hime-sama c: - 5 februari 2016 17:50

Hej! det var längesen jag bloggade, men kände för det nu så dags att skriva om sitt liv som ingen här bryr sig om ! har köpt en dator, vet inte om jag sagt det, håller på att ladda ner ett spel nu, annars så i skolan så den här veckan har varit k...

Av Hime-sama c: - 28 december 2015 15:31

Hej! (tycker det med konnichiwa är lite så uttjatat nu eller hur man säger, but i´m still the biggest weeaboo tho) nä men det var längesen jag var här inne och pratade om mitt tråkiga liv, har haft annat för mig nu och inte känt  för att blogga...

Av Hime-sama c: - 4 november 2015 20:59

Konbanwa! okej så jag har kollat på haikyuu och är på säsong 2 ep 6 och OMG den serien är så bra!    jag älskar så många karaktärer där, my animated children:   asså jag kommer ihåg innan då jag sa att jag nog aldrig kommer att titta på denn...

Av Hime-sama c: - 28 oktober 2015 10:46

Konnichiwa y´all  ok så jag sa ju att jag skulle nog inte blogga på ett tag men idk jag kände för att blogga idag ! (så vi gör såhär, jag kommer inte blogga lika ofta men bloggar då jag känner för att skriva ut något)   men iallafall så just ...

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards