Manga-animefever

Alla inlägg under december 2014

Av Hime-sama c: - 3 december 2014 18:57

Konbanwa!

så just nu pluggar jag för mitt omprov i idrott .. 

det är jättesvårt och är inte alls motiverad men får väl försöka   


annars så har jag börjat spela neverwinter:

 

jag spelade med ett par från min klass så vi skypade ofc, och det spelet är faktiskt jätteroligt

och jag hittade en unicorn! :

 

det är min gubbe också, hon bredvid unicornen, är på lvl 9 just nu och ville fortsätta spela

men sen kom pappa in och sa till mig.. kanske för att då när jag spelade med dom från min klass så spelade vi typ sammanlagt cirka 7 timmar   


annars så hittade jag lite sidor för att lugna stress och det fanns en sida man kunde skapa galaxy typ:

 

(klicka här för att komma till sidan)


annars så måste jag gå och göra min idrott så Sayonara!

 

(pausade på taigas face omg)

Av Hime-sama c: - 1 december 2014 07:00

Konnichiwa!

så jag tänkte prata om den nya marvel age of ultron.. my reaction när jag såg trailern:

 

annars så längtar jag tills den kommer ut! den 1 maj 2015 ?

och såg ni captain americas sköld.. omg omg omg vad hände med honom 

   

men en liten grej nu.. Läs inte detta om ni inte vill förstöra er marvel fangirling typ:

så det var en kille som sa, men han killen med pilbågar, utan dom är han bara en vanlig kille..

kan någon förklara att det nt är sant   

ni kan läsa nu igen!

 

annars också så har jag äntligen, efter alla dessa år så kan jag spela online nu på min ps3 (den nyare

versionen)

det finns en anledning varför jag inte kunnat spela online innan men ska inte tråka ut er ~

och dessutom ska jag spela med 2 i min klass ett spel i datan, det kommer bli spännande för jag har

aldrig blivit inbjuden av någon (haha låter helt alone)

men måste gå och fixa mig till skolan.. Sayonara!


 




Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards