Manga-animefever

Alla inlägg under maj 2013

Av Hime-sama c: - 1 maj 2013 18:11

Konnichiwa!

idag var jag och min syrra ute lite och åt glass! senare var jag ute lite

igen och dansade lite xD

men en ny låt av Yohio har kommit  

YOHIO – Himlen är oskyldigt blå

vet nt vart man kmr med den koden men aja pröva  

sen så en dans video av Toluthin Antenna ~

Awesome and kawaii  

men aja så imorgon skola igen   idag var det ju 1 maj så då är man ledig ^^

men bara imorgon och fredag sen helg! men ska va med en kompis

på fredag efter skolan sen på lördag ska jag göra en musik läxa där man ska skriva om

sin favorit musik  

ska skriva om Yohio självklart men vet nt vilken musik av honom jag ska skriva xD

men aja så kmr vara upptagen rätt så mkt och nästa vecka på onsdag tror jag kmr mina kusiner  

men ja det var typ allt ~

Ha en bra dag! Sayonara!



Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards