Manga-animefever

Alla inlägg under maj 2013

Av Hime-sama c: - 16 maj 2013 11:33

Konnichiwa!

idag (torsdag) stannade jag hemma, jag tyckte det var lönt när det ändå

var bara 2 dagars skola och så fick jag nt reda på läxorna förens igår så C:

men mina kusiner är kvar tills lördag morgon så åker dom ~

men nu ska jag och min kusin försöka komma på vad vi ska göra  

men snart är det sommarlov också! och snart semester  

men det jag längtar allra mest är att komma hem från semestren och bara kolla på anime dygnet runt 8DDD!

och så får jag tid till att rita  

men aja en video sen så mst jag sticka, ska berätta i ett inlägg hur det har varit ^___^ ~

Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 14 maj 2013 10:57

Ohayo!

är nt tbx än riktigt men tänkte göra ett inlägg ändå xD

nu sitter jag på datan medans i det andra rummet till köket sitter dom andra förutom min pappa

för att han jobbar  

men det blir ett litet inlägg nu, tänkte bara skriva att jag kmr blogga igen på Torsdag.. om nt

min farmor vaknar för att hon tänker stanna här tills vi ska på semseter typ  

men aja mst sticka nu, har också ett prov nu på fredag!

så ska träna inför det. . .

men aja Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 8 maj 2013 08:06

Konnichiwa! Förlåt att jag nt bloggade igår ;w; så nu så bloggar jag på mobilen i skolan ~
Det regnar idag ;3; men jag cyklade idag ändå xD men ja så idag är det sista skoldagen och vi slutar 1 8D men jag glömde gympasäcken och det räcker nt nu att man säger att man glömde den >__< så ska säga att jag har ont i huvudet cx men idag kmr mina kusiner 8D ska bli skoj >w<" men aja ska nt babbla nu x3 Sayonara!

Av Hime-sama c: - 6 maj 2013 14:44

Konnichiwa!

jag kmr seriöst nt kunna blogga förens på torsdag nästa vecka  

jo imorgon är sista dagen . . men sen får ni som tittar på

min blogg stå ut utan mig väldigt länge .__."

för på onsdag kmr mina kusiner sen på lördag har jag ju konfa sen på måndag,tisdag

onsdag så ska jag vara ledig från skolan för att vara med mina kusiner  

så det kmr ändå bli skoj men nu! . . har jag jättemkt läxor + städning som ska göras  

men ja . . ha det bra nu!

men innan så ett par bloggar ni kan titta på och en bild ~

Yuuki-chan

Nasaku/Natori

Mspzelda

Yohio (inte riktiga)

Elin

Pastel-rilakkuma

nejmen nu mst jag göra läxan, förlåt för vissa om dom nt blev med men

jag ska lägga till er andra också imorgon men nu den manga bilden

jag ritade ~

 

fin? aja Sayonara!


Av Hime-sama c: - 6 maj 2013 06:44

Ohayo!

är tbx igen från helgen xD hur har ni haft det?  

jag iallafall har haft det både dåligt och bra, på fredag var jag med en gammal vän men sen

när jag kom hem var det bara att börja städa  

sen på lördag var jag och min familj och min farmor ute i malmö och handlade ~

sen när vi kom hem var det självklart att fortsätta städa, men jag

hann rita manga också   men ska

visa dom er imorgon nog, orkar nt nu .__."

sen igår så var jag med mina 2 bästa kompisar   vi hade det skoj ~

sen var det bara att städa och göra lite läxan ~

mina kusiner kmr på onsdag denna veckan så jag är spänd och sen ska vi göra

massa kul tillsammans  

men otur att min syrra blev sjuk idag  

aja nu mst jag gå men en video innan:

ni kan få saker från XiaoRishus rum! 8D

aja men Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 3 maj 2013 06:42

Ohayo!

äntligen är det helg efter denna dagens skola (^___^)

men idag har jag planerat nåt att göra också imorgon och kanske på söndag så

kmr nt kunna titta på anime  

men aja idag blir det ett kort inlägg eftersom min pappa kmr och hämtar mig

idag för någon mst köra min lillsyrra till dagis så vrf nt

köra mig till skolan då 8D

och min storsyrra har sovmorgon så ja   

men en video innan jag sticker:

Sayonara!

 

*stephano neko lick*


Av Hime-sama c: - 2 maj 2013 13:42

   Konnichiwa!

solen skiner och det är skönt (~*w*)~

jag släppte ut Tiko (min undulat) lite för att få värme ~ (hans bur alltså med han i nt att

jag öppnade gallret xDD)

men ja, så snart ska jag göra läxan sen kanske hjälpa min kompis att flytta  

hon ska nt flytta så långt från mig, faktiskt närmare 8DDD

sen tänkte jag vissa er ett par bilder, ska bara se om jag kan ladda ner dom ~

 

en bild på när jag och min syrra var ute igår i det fina vädret och åt glass  

   

 

   

nu så vet jag äntligen vad dom hära japanska skolväskorna heter:

 

Randoseru ~

vill ha en sån i röd och rosa  

 

kawaii va? ~ (^w^)

men ja det var allt för idag, ska bara kunna blogga imorgon på morgonen (kanske) sen så har

jag andra saker planerat ~

Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 2 maj 2013 07:02

Ohayo!

idag har jag sovmorgon så kan skriva i lugn och ro C:

ska skriva om min nya favorit (nt helt, har andra ju xD)

 

Valshe ~

kille elr tjej? . . . TJEJ  

kunde nt heller fatta att det var en tjej . . . jag menar kolla !

 

liknar len  

men här på denna bild ser man att hon är en tjej:

 

hon är en utaite, jag vet nt vad det är. . kan nån förklara?  

men aja så här ser Valshe ut irl ~

 

också cool där   men 2 låtar av henne nu:

awesome! nu en till ~

bra va?   men ja. . det var typ allt av Valshe ~ ^^

kan vissa er en till video av Abiipop ~

visst hade hon en jättekawaii röst där i början ! och så dansar hon bra  

hon är så söt >//w//< ! ~

men aja det var allt, Dewa mata!

 

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards