Manga-animefever

Alla inlägg under juli 2013

Av Hime-sama c: - 22 juli 2013 14:12

Konnichiwa!

idag är det fint väder, men istället så tittar jag på anime  

båda mina föräldrar jobbar idag så har tid  

men ja senare efter att jag kollat klart på denna episoden av oreimo ska jag gå

till affären och köpa Nori (sjögräs) till mina onigiris  

har redan riset och ska ha kyckling  

men aja nu ska jag sticka och kolla på anime, sen blir det onigiri  

Sayonara!

När någon säger att anime är bara för småbran och att det är cartoon...

 

Av Hime-sama c: - 20 juli 2013 22:45

Konbanwa!

idag var jag ute hela dagen och hade det tråkigt  

men nu så äntligen har jag datan ÒWÓ !

iallafall efter detta inlägget ska jag antigen kolla på anime elr snacka med nån på msp  

innan så spelade jag lite nintendo  

men för att avsluta detta meningslösa inlägg så här en madocka (madoka+docka)

 

visst är den häftig? *____* den finns att köpa här: Animemarket

aja Sayonara!


Av Hime-sama c: - 18 juli 2013 22:55

Konbanwa!

idag så kunde jag äntligen övertala pappa att köpa det spelet ni ser på rubriken  

spelet är awesome! men det finns 2 problem ..

1. vad är det med dom friends koder jättemånga snackar om? vart skriver man ner koderna? Ö_Ö

2. jag behöver en sån internet sak som jag nt fattar vad, behöver det om jag ska besöka någon annan  

så ja.. hoppas ni som läser vet, men om nt så tänkte jag ändå googla det sen  

Mitt namn där är: Tomoko (fick det från denna serien: watashi ga motenai no wa Dou kangaetemo
omaera ga warui )
och min stad heter: Akibara (fick det från en känd stad i japan där dom säljer spel,och såna anime

dockor och det finns maid café och otaku store och annat kul 8DD)

så ja.. men annars har jag nt gjort något mer idag  

ska avsluta detta inlägget med en video:

 
Min favorit opening *WWWWWW*
men aja Sayonara!

Av Hime-sama c: - 18 juli 2013 00:24

Konbanwa!

äntligen har Free! episode 3 kommit ut!

tittade på den här: Animehere

 

så bra! längtar redan tills episode 4!  

men aja ska titta på oreimo nu, Sayonara!


8D

Av Hime-sama c: - 17 juli 2013 17:33

Konnichiwa!

som vanligt kmr jag nt på en bra rubrik men iallafall så nyss kollade jag på en anime

som jag har varit intresserad att kolla på, tyvärr har det bara

kommit ut 2 episoder från den men den var helt okej  

den hette: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui
(lång namn jag vet   )

 

jag fick reda på namnet från en av mina favorit bloggare: Mspzelda

men iallafall så ska jag nu efter detta börja titta klart på oreimo  

sen ska jag också försöka övertala min pappa att jag ska köpa de nya spelet till nintendo3ds
Animal crossing new leaf!
jag hittade den nånstans i närheten där jag bor men då fick jag nt köpa den  

men aja nu mst jag gå, Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 17 juli 2013 02:49

Konbanwa!

har äntligen redigerat klart till lite mer visual kei stil c:

headern var jag mest glad över för att den blev så bra  

men aja jag hoppas ni gillar min nya blogg  

det tog nästan en timme att göra klart allt så jag hoppas att ni kmr gilla den Ö___Ö!

men aja ska sticka nu, det är rätt sent  

Oyasumi nasai !

 

Av Hime-sama c: - 16 juli 2013 21:02

Konbanwa!

anledningen till rubriken så kom jag bara nt på någon just nu xD

men iallafall så nu snart ska jag nog titta på anime elr vara i msp

men lite gifs för att jag har nt så mkt att blogga om men vill hålla min blogg... ohh vad hette det nu

igen  

okej Tumblr ville nt funka så en video då istället

 

den här låten är bara för bra  

jag har dansat jättemånga gånger när jag hör den... elr någon gång nt för då var jag

för lat xD

men aja nu ska jag sticka ~

Sayonara!

 


  


Av Hime-sama c: - 14 juli 2013 20:47

Konbanwa!

äntligen så funkade anime sidan så jag hann titta på 6 episoder sen sa

pappa att jag mst gå och lägga mig  

men sen fick jag svar på en fråga om en annan anime sida, så jag tittade på lite anime där ~

oreimo hittade jag nt även om jag hade skrivit hela namnet så jag tittade på en annan serie

som jag nt kmr ihåg namnet.. det var nåt med chunn . . .  

aja så jag började kolla på free! och den var awesome!  

jag menar killarna och musiken ~

men 3:e episoden hade nt kommit ut än  

sen så fortsatte jag att titta på mirai nikki  

älskar Yuno och hennes yandere med Yukki ~

men aja så idag var jag med min bästis och imorgon kmr mina kusiner  

sen på tisdag skulle jag kanske vara med magdas gamla klass kompis ..

men aja så ha en bra dag!

Sayonara!



Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards