Manga-animefever

Alla inlägg under juli 2013

Av Hime-sama c: - 12 juli 2013 20:43

Konnichiwa!

ska se nu om anime sidan vill funka så att jag kan kolla på anime  

har nt tittat på anime på länge  

men annars så idag köpte mamma en bassäng (vet nt vrf) men vi fyllde den och det var ju skönt C:

men lite för liten men aja  

men ska nog imorgon låna några Yotsuba böcker! bara älskar henne  

men aja så har inget mer att säga så Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 12 juli 2013 00:16

Konbanwa!
Jag gjorde videoinlägg typ 8 gånger och sen så årkade jag nt mer, så det blir ingen videoinlägg xD
Men bilderna jag nt kunda ladda upp kan jag ladda upp här i mobilen c:
(Jag vet, yohio tröjan är rätt så stor men jag gillar stora tröjor och man kan ha den längre cx )


 

nu till den sista saken.....

TANJOBI OMEDETO YOHIO!!!

 

 

18 år nu 8DD ha en bra födelsedag!

 

Av Hime-sama c: - 11 juli 2013 20:23

Konbanwa!

ska visa er lite bilder på vad jag fick från cdon och mig själv xD ..

bilderna ville nt laddas upp så det får bli en annan dag   

men min data har varit seg dom här senaste dagarna så har nt kunnat se på anime elr lyssnat på musik  

men ja.. ska göra videoinlägget nu så vi ses senare!

Sayonara!

 

så sant .__. (okej denna bilden gick men vrf funkar nt dom andra   )

Av Hime-sama c: - 9 juli 2013 11:31

Konnichiwa!

som ni ser på rubriken så är det sant  

det slutade helt okej !

men eftersom min data är jätteseg idag så kan jag nt titta på säsong 2  

så jag får stå ut tills kvällen och se om datan funkar ~

men efter detta inlägget ska jag nog spela ett spel på ps3 elr nåt  

föresten! den figuren jag la till nyss, den gul/oranga saken med vingar OWO om ni vet vilken anime

han kmr ifrån så säg! för jag kmr ihåg att min första anime (egentligen digimon men hoppar fram lite ewe")

så fanns han i den anime    

men aja ska nt pladdra nu xD ha en trevlig dag! ~

Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 8 juli 2013 09:56

Ohayo!

videobloggen kmr jag nog göra nästa vecka elr nåt för pappa tog min mobil -___-"

men annars så har jag tittat på anime 8D är snart färdig med första delen av oreimo sen ska jag titta klart på andra,

om jag nt börjar på en annan anime jag mst se klart på  

ska kanske byta tema till lite mer visual kei kanske, eftersom jag nt gillar bara kawaii

ju utan också lite mörka saker -,...,- men vi får se  

men nu ska jag titta på anime xD lite gifs sen blir det Sayonara!

 

 

 

 

 

(ska se om dom 2 har en amv   )

men aja Sayonara!



Av Hime-sama c: - 5 juli 2013 19:38

   Konnichiwa!

är framme 8DDD nu kan jag äntligen titta på anime ! men mst först titta klart på mina

gamla anime sen så kan jag titta på dom nya som Free! elr attack on titans  

orkar nt.. ser så många gifs i Tumblr och kan bara nt vänta att titta på dom nya anime  

sen kan jag också vara lite i msp ~

sen så har jag också missat så många Yohio saker! jag vet nt hur jag kmr få in all information och nya saker som har hänt.. har så mkt saker att göra, titta på jättemånga anime och få information om Yohio  

då när mina föräldrar nt är hemma ska jag göra ett videoinlägg för jag vill liksom bara

göra det.. och så pallar jag nt skriva efter semestren xDD ..

men aja ska dö nu för att jag har missat så mkt saker  

Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 2 juli 2013 19:09

Konnichiwa!
Förlåt för dom konstiga inläggen jag gjort tidigare men vet nt vad det var med mig då.. men nu blir det ändring på det! Åker imorgon så kmr börja blogga på min kära data xD
och så kan jag kolla på anime! 8DD
Men ville bara säga det, hoppas att ni fortsätter att titta på min blogg c:
Sayonara!
Hittade manga böcker o.o !

[Bild]

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards