Manga-animefever

Alla inlägg under augusti 2013

Av Hime-sama c: - 11 augusti 2013 12:21

Konnichiwa!

snart börjar skolan.. det är typ näst nästa vecka .__."

aja så jag får göra några roliga grejer tills dess.. men nt idag, tänkte kolla på anime

idag men ska vara med min bästis,men aja så jag gjorde ett videoinlägg förrigår tror jag men det stod att jag

laddade upp den men jag fattar nt vrf den nt

är här då o__o"

aja jag får strunta i det -w-"

men aja har nt nåt mer att säga så vi ses, Sayonara!

 

är det bara jag elr är nt Mugi för kawaii här *WW*

Av Hime-sama c: - 8 augusti 2013 21:14

Konbanwa!

har spenderat dagen med att kolla på SnK (Shingeki no kyojin/Attack on titan)

tydligen kan jag kolla på anime fast min kusin är där ("OWO) ..

aja så jag är på ep 13  

den animen är awesome!  

ska efter denna inlägg rita klart min bild, håller på att rita en manga kille som

har på sig dom kläderna som dom i SnK har  

ni kan se den på min Deviantart: Mangamaja

aja så en video sen bye!

Sayonara!


Av Hime-sama c: - 7 augusti 2013 22:14

Nej.. vrf... vrf slutade det just där? why?? ...

Makoto... Rei... nej  

 

Av Hime-sama c: - 7 augusti 2013 17:11

Konnichiwa!

just nu sitter jag i datan i msp med min kusin xD

ska igen på natten när min kusin har den andra datan så ska jag titta

på attack on titan 8DD (orkade nt vänta)

den var jättebra och jättehemsk i första ep  

snart börjar skolan... vrf!? vill nt att den ska börja   jag kmr bli helt deprimerad då ...

men aja jag får tänka positivt tills dess .__."

aja har inget mer att säga så Sayonara!

 

No...

 

Why...

 

Staph...

Av Hime-sama c: - 7 augusti 2013 00:06

Konbanwa!

har inget att skriva så bilder ~

   

   


 

 


 


 

 

 


 


 


det var allt, nu är jag trött orkar nt skriva sorry   

Sayonara!

Av Hime-sama c: - 3 augusti 2013 19:50

Konbanwa!

the gazette ska släppa ut en ny singel!

Fadeless ~

 

jag hoppas den finns att köpa i internet senare!

aja Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 3 augusti 2013 12:12

Konnichiwa!

förlåt för att jag nt har bloggat på länge men jag var ju med min kusin .__.

och hon är fortfarande här..

men aja så vi var uppe 2 dagar hela natten 8DD egentligen

bara jag på den andra dagen för att dom somnade  

men vi kollade på skräckfilmer för att hålla oss vakna och jag är ju rädd för såna

filmer så gissa om det höll mig vaken  

men aja snart kmr ju den malmöfestivalen, ska gå dit med min kusin  

idag så ska vi nog till malmö elr bada  

vi var i malmö för nån dag sen och då köpte jag en sån rosa mustach (stav) tröja  

ska visa den sen men nu så en video typ sen adjö ~

konstig op men bra ändå xDD jag har börjat kolla på dangan ronpa, igår och är redan på

ep 6  

aja Sayonara!

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards