Manga-animefever

Alla inlägg under augusti 2013

Av Hime-sama c: - 19 augusti 2013 13:46

Konnichiwa!

jag vet att jag sa att jag nt skulle blogga på länge men hade chansen nu xD

första dan var tråkig som vanligt, men jag lyckades prata med 2 typ

och det var jag stolt över *WW*

men annars så bara pratade lärarna och gav oss papper -__-"

men på slutet bjöd dom mig och min klass på glass 8DD

men vi fick redan läxor på första dan... wut!?

(skulle sätta en gif men datan funkar segt) så ska sticka och äta nu, Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 19 augusti 2013 06:54

Konnichiwa!

det här blir nog mitt sista inlägg.. sen så kmr ni nt "se" mig på

ett tag.. skolan börjar ju idag ~

 

dags för dom tråkiga dagarna då man bara gör läxor och är någon gång själv

för att ens bästis stannar någon gång hemma, fast nåja

hon kan ju nt hjälpa det  

men aja så hoppas ni andra som kanske nt har börjat än har det bra! 833

mst sticka nu, ska förbereda mig .. Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 16 augusti 2013 19:19

Konnichiwa!

(förlåt för inläggen men) gjorde nyss en video i YT:

nt så värst bra men hade tråkigt xDD

men aja nåt är fel med min blogg.. någon gång så är den så här:

 

elr normal när man kommer in på min blogg e___e" om det är så som bilden ovan

så säg till så jag vet  

tänkte göra en ny blogg, alltså helt ny men skolan börjar ändå snart så det är lönt .__."

Sayonara!

Av Hime-sama c: - 16 augusti 2013 16:39

Konnichiwa!

idag när jag och min kusin vaknade och vi höll på att äta

mackor så hörde vi att någon "öppnade" den

inången till vårt hem dörren (så kallar jag det) men det var bara vi 2 och min syrra men

hon sovde ju så det var lite läskigt  

men aja sen stack vi till farmor sen är jag hemma nu  

ska titta på anime 8DDD

aja har inget mer att skriva, kolla på denna video:

Sayonara!


Av Hime-sama c: - 15 augusti 2013 21:34

Konbanwa!

hittade nyss en jättekawaii kille som liknar jättemkt en tjej och gillar pikachu 8DD

 

 

är han nt för söt!  

 

en video också:

men han bor i canada  

aja han liknar precis som en anime figur också *W*

men aja det var allt, mst sticka nu, Sayonara!

 

Av Hime-sama c: - 15 augusti 2013 14:49

Konnichiwa!

som ni ser på rubriken så är jag väldigt ledsen och deprimerad ..

nu börjar dom tråkiga dagarna där man mst stå ut med både läxor och annat

som är tråkigast i världen  

men aja min kusin kmr stanna i slutet av denna månaden typ så det

kmr nt kännas som att skolan börjar på riktigt ju .__."

men ja så idag ska jag nt göra nåt särskilt... kanske bara va lite i datan elr

bara tråka ~

men imorgon börjar väl malmöfestivalen? det ska ändå bli spännande för då har

jag åtminstone nåt att göra  

men en låt sen mst jag sticka för har inget annat att säga:

lyssnade på den originala för länge sen men ja C:

Sayonara!


Av Hime-sama c: - 14 augusti 2013 13:24

Konnichiwa!

det bara regnar och regnar varje dag... nåja då slipper jag ju vara ute och kan

vara inne och kolla på anime och fortsätta ignorera min kusin 8DD ...

nä men jag brukar stänga av datan och vara med min kusin  

aja så idag! så ska jag ut i regnet för att jag mst köpa en sak för min kusin vill det  

men aja lite bilder sen så adjö ~

 

  


 


 


 

(seriöst... vad hände här?)


 


nu mst jag sticka så Sayonara!



Av Hime-sama c: - 12 augusti 2013 16:17

Konnichiwa!

kollade nyss klart på snk ep 19 och why.. why did den end sådär!?

det sista någon sa var levi och han sa: cover your ears, och sen sköt han den raket-pistolen

och då jagade den titan kvinnan dom då när han sa det..

och så slutade det.. vill få svar men mst vänta ju  

aja jag hittade nyss min videoinlägg men ska nt lägga upp den, ska göra en

ny xD aja ska fortsätta att titta på anime så Sayonara!

 

(vet nt vrf videon är längst på vänster sida)

Presentation


Håller kvar denna blog för nostalgin (jag kommer inte ändra utseendet i min blogg från 2016)

Fråga mig

50 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Klicka på bilderna för att komma till mina kanaler ^__^ 

 

   

Besöksstatistik

Adventure Time - BMO

Translate here! ^^

Bloggar ^___^

Deep stuff ~


Ovido - Quiz & Flashcards